دیل واز استعفا داد: سوئیگی مدیر ارشد فناوری دیل واز استعفا داد و معاون ارشد مادوسودان رائو جایگزین وی شد.

پلتفرم تحویل غذا و مواد غذایی، مدیر فناوری سوئیگی، دیل واز، از سمت خود استعفا داده است که از ماه مه امسال اعمال می شود.

این توسعه تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که Karthik Gurumurthy، رئیس بخش تجارت سریع Swiggy، Instamart، گفت که تا پایان این ماه از سمت خود کناره‌گیری می‌کند تا مرخصی بگیرد.

واز که در ژوئن 2018 از آمازون به Swiggy ملحق شد، جانشین معاون ارشد فناوری مصرف کننده و فین‌تک (مهندسی و محصول) شرکت مادوسودان رائو خواهد شد. به گفته منابع، واز در حال راه اندازی سرمایه گذاری کارآفرینی خود است.

سخنگوی Swiggy در بیانیه ای گفت: “ما تأیید می کنیم که دیل واز تصمیم گرفته است از سویگی برای دنبال کردن سرمایه گذاری کارآفرینانه خود حرکت کند.” او تا می 2023 به نقش خود ادامه خواهد داد و برای مدت طولانی در نقش مشاور با سویگی همراه خواهد بود. ما صمیمانه از او برای کمک های فراوانش به سویگی تشکر می کنیم.

“Madhusudan Rao به عنوان CTO مسئولیت خواهد گرفت. مادو بیش از چهار سال است که با Swiggy کار کرده است و چندین دهه تجربه رهبری فناوری با سابقه اثبات شده درک نیاز مشتریان ما دارد.

واز به عنوان رئیس مهندسی و علوم داده Swiggy ملحق شده بود، اما در سال 2020 پس از خروج راهول جیمینی، که Swiggy را به همراه مدیر اجرایی Sriharsha Majety و Nandan Reddy در سال 2014 تأسیس کرد، به سمت CTO ارتقا یافت.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


روز جمعه، ET گزارش داد که یکی از سرمایه‌گذاران آمریکایی سوئیگی، اینوسکو، ارزش سرمایه‌گذاری‌های خود در این شرکت را 23 درصد کاهش داده و از ارزش 10.7 میلیارد دلاری که در آخرین جمع‌آوری سرمایه در ژانویه 2022 نسبت داده شده بود، به حدود 8.1 میلیارد دلار رسیده است. گزارش داد که گورمورتی پس از پایان تعطیلات خود، احتمالاً یک تجارت جدید را در فضای تجارت الکترونیک گسترده تر در Swiggy هدایت می کند. در داخل، Instamart Max نامیده می شود.

سوئیگی در نبردی برای سهم شیر از کیک تحویل غذا و مواد غذایی با شرکت بورستوزی مستقر در گورگان درگیر شده است.

تغییرات در رهبری ارشد اینستامارت در زمانی رخ می دهد که سویگی با چالش های جدیدی روبرو است. در یادداشت تحقیقاتی اخیر HSBC آمده است که Zomato از زمان راه اندازی مجدد برنامه وفاداری Zomato Gold، شروع به بازپس گیری سهم بازاری که در نیمه دوم سال 2022 به سویگی از دست داده بود، کرده است.

بر اساس گزارش شرکت کارگزاری Jefferies، اینستامارت نیز از تجارت تحویل مواد غذایی رقیب Zomato، Blinkit عقب مانده است.

در 20 ژانویه، شرکت مجبور شد 380 کارمند خود را اخراج کند، زیرا تجارت اصلی تحویل غذا کند شده است. موسس و مدیر عامل شرکت سریهارشا ماجتی در یادداشتی داخلی گفت که این شرکت همچنین تجارت تحویل گوشت خود را تعطیل خواهد کرد. Swiggy با اینکه تحویل گوشت را متوقف کرده است، تجارت الکترونیک خواربار فروشی را دوچندان کرده است، که اکنون دارای سه تجارت مختلف است: Instamart، Handpicked و Insanely Good.

ET اولین کسی بود که در 31 دسامبر 2022 درباره خلبان Handpicked در بنگالورو گزارش داد. هر دو کسب‌وکار جدید، خواربار ممتاز، از جمله پیشنهادات لذیذ، می‌فروشند. این شرکت همچنین بازار تجارت الکترونیک Minis را به صورت مستقیم به مصرف کننده راه اندازی کرده است. منابع به ET گفته اند که این شرکت از عملیات مشترک و راه اندازی فناوری برای تهیه کالا برای این مشاغل جدیدتر استفاده می کند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.