رامش بافنا زپتو: زپتو رامش بافنای کوبر را به عنوان مدیر مالی CoinSwitch استخدام می کند.

رامش بافنا، مدیر ارشد مالی سابق (CFO) در صرافی رمزارز CoinSwitch Kuber، به عنوان CFO به پلتفرم تجارت سریع Zepto پیوست. بافنا در ژوئن سال گذشته به دنبال مشکلاتی که در استارتاپ مد تجاری Zilingo مستقر در سنگاپور وجود داشت، به صرافی مستقر در بنگلور پیوسته بود.

طبق بیانیه این شرکت، بافنا تا اواسط ماه آینده جایگزین جیتندرا ناگپال – که در سپتامبر 2021 به زپتو پیوست – خواهد شد.

بافنا که قبلا مدیر مالی پلتفرم مد آنلاین Myntra بود، در زمانی که شرکت‌های عصر جدید در بخش‌های مختلف به دنبال کاهش هزینه‌های خود و تلاش برای رشد در میان شرایط چالش برانگیز اقتصاد کلان هستند، به زپتو می‌پیوندد.

پلتفرم‌های تجارت سریع به‌ویژه به دنبال کاهش سوخت خود برای گسترش باند فرودگاه‌ها در میان زمستان سرمایه‌گذاری مداوم هستند.

آدیت پالیچا، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی زپتو، گفت: «برای عرضه عمومی Zepto در دو تا سه سال، ما معتقدیم که به یک CFO باورنکردنی نیاز داریم و رامش فرد مناسبی برای این کار است.

بافنا با پیوستن به استارت‌آپ مستقر در بمبئی که توسط صندوق تداوم Y Combinator حمایت می‌شود، در بیانیه‌ای گفت: «Zepto اینترنت مصرف‌کننده را با عمق، انضباط عملیاتی و یک مدل پایدار بلندمدت بازسازی می‌کند.»

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


Zepto در نوامبر سال گذشته 200 میلیون دلار جذب کرد و پس از آن 900 میلیون دلار ارزش گذاری شد. با رقبایی مانند Blinkit Zomato، Instamart Swiggy، BB Now از BigBasket و Dunzo با پشتیبانی Reliance Retail رقابت می کند. ET در اوایل این ماه گزارش داد که چگونه دانزو مجبور شد حدود 30 درصد از نیروی کار خود را حتی پس از تأمین مالی 75 میلیون دلاری از طریق اسکناس‌های قابل تبدیل، اخراج کند که بر چالش‌های پیش روی کسب‌وکارهای پول نقد در هند تأکید می‌کند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.