راهنمای 10 عددی خرید بهترین کرم ضد لک

برای انتخاب کرم ضد لک میتوانید بهترین برند را تهیه کنید اما باید به یاد داشته باشید استفاده از این کرم در مدت زمان طولانی و استفاده مداوم تاثیرگذار خواهد بود و اگر به دنبال اثر بخشی و معجزهای کوتاه مدت هستید نتیجهای جز نا امیدی برای شما نخواهد داشت.

اگر در طی روز استفاده می کنید بهتر از در معرض نور آفتاب قرار نگیرید؛ اما اگر کار شما به شکلی است که باید حتماً بیرون از منزل باشید بهتر است هر چهار ساعت یکبار کرم ضد لک شما تحدید شود. بنابراین باید با توجه به نوع لکها، سختی و مدت زمان پیدایش آنها انتخاب و خریداری شوند. صرف خارجی بودن کرم دلیل بر عالی بودن آنها نیست و باید در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید. این را به یاد داشته باشید که حتی به دلیل آفتاب سوختگی ممکن است پوست شما دچار تیرگی شده باشد. از کرم ضد لک گیاهی گرفته تا شیمیایی همگی توسط برندهای متفاوتی تولید شدهاند که بهتر است قبل از خرید با آنها آشنا باشید و با پزشکتان نیز مشورت کنید.

برندهای مطرح زیادی در دنیا کار تولید انواع کرم ضد لک را انجام میدهند و کافی است شما با شناخت برترین آنها از برندها و مکانهای معتبر اصل این محصول را خریداری کرده و با رضایت کامل از آن استفاده کنید. کرم های ضد لک مختلفی در مراکز خرید لوازم بهداشتی و آرایشی یافت میشود ، که با کیفیت های متفاوت تولید میشوند . استفاده از کرم های ضد لک علاوه بر کمرنگ کردن لک های پوستی باعث میشود پوستتان یک تا دو درجه روشن تر شود.

ملانین رنگ دانه هایی است که در زیر پوست به وجود می آید و باعث تیره شدن پوست و ایجاد لک می شود. یک امولسیون با بافتی سبک و ساختاری مایع مانند است، فاقد چربی است و به دلیل قابلیت اثربخشی و نفوذ پذیری بالای آن براحتی در عمق پوست نفوذ میکند و بهترین جایگزین، کرمهای ضدلک در پوستهای چرب و مختلط است که باعث تشدید جوش و افزایش ترشح چربی در پوست نمیشود. به دلیل کمبود برخی از مواد مغذی در پوست حتی پوست های که روشن هستند جذابیتی کرم ضد لک قوی خارجی چندانی ندارند.