رشد: Groww خرید 175 کرور روپیه کسب و کار صندوق سرمایه گذاری مشترک Indiabulls را تکمیل کرد

IBHFL در بایگانی با صرافی ها اعلام کرد Nextbillion Technology که پلتفرم سرمایه گذاری Groww را اداره می کند، پس از دریافت تاییدیه های لازم، کسب و کار صندوق سرمایه گذاری مشترک Indiabulls Housing Finance (IBHFL) را به مبلغ 175.6 کرور روپیه تکمیل کرده است.

این تقریباً دو سال پس از امضای توافقنامه قطعی Groww در ماه مه 2021 برای به دست آوردن کسب و کار صندوق سرمایه گذاری مشترک شرکت های زیرمجموعه IBHFL Indiabulls Asset Management Ltd (IAMCL) و Indiabulls Trustee Company Ltd (متولی IAMCL) صورت می گیرد.

همچنین بخوانید: روند صعودی کارگزاران سهام آنلاین با افزایش روبرو شد. اسلاید تعداد کاربران فعال

فروش شرکت مدیریت دارایی Indiabulls فقط به بخش صندوق سرمایه گذاری مشترک محدود شد. صندوق سرمایه گذاری جایگزین توسط Indiabulls Housing Finance حفظ شده است.

در ادامه اطلاعیه ها، لطفاً توجه داشته باشید که شرکت کلیه تأییدیه های لازم در رابطه با معامله را دریافت کرده است. علاوه بر این، تاریخ بسته شدن معامله 3 می 2023 است و شرکت هیچ کنترل یا سهامی در IAMCL و ITCL پس از تاریخ بسته شدن ندارد.

این معامله همچنین شامل یک معادل نقدی 100.62 کرور روپیه بود که توسط Groww سرمایه گذاری می شد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


این معامله در سپتامبر 2021 از سوی کمیسیون رقابت تنظیم کننده رقابت هند (CCI) چراغ سبز دریافت کرد. شروع سر مقابل صفرا

با این کار، شرکت Tiger Global و تحت حمایت سکویا اکنون می‌تواند صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک خود را راه‌اندازی و مدیریت کند، که به آن شروعی زودهنگام در برابر رقیب Zerodha می‌دهد، که هنوز در انتظار مجوز نهایی از هیئت تنظیم کننده بازار اوراق بهادار و بورس هند است. سبی).

Groww تا به امروز 393 میلیون دلار جمع آوری کرده است و آخرین بار پس از جمع آوری 251 میلیون دلار در اکتبر 2021 در دور تحت رهبری ICONIQ Growth، به 3 میلیارد دلار ارزش گذاری شد.

Zerodha، بزرگترین کارگزاری هند از نظر تعداد مشتریان، قبلاً مجوز اولیه (اصولی) یک شرکت مدیریت دارایی (AMC) را از Sebi دارد که در سال 2021 دریافت کرد.

ماه گذشته، نیتین کامات، بنیانگذار و مدیر اجرایی Zerodha گفت که شرکت او یک سرمایه گذاری مشترک (JV) با پلت فرم مدیریت ثروت Smallcase برای تجارت صندوق های مشترک تشکیل داده است. Smallcase در انکوباتور استارتاپ Zerodha به نام Rainmatter انکوبه شد. شرکت کارگزاری از طریق Rainmatter نیز سرمایه گذار در Smallcase است.

در گذشته، Zerodha’s Kamath روشن کرده بود که AMC بر روی محصولات غیرفعال تمرکز خواهد کرد، محصولاتی که سهم خود را از دارایی های سهام در کشور افزایش می دهند. کامات گفته است که دو تا سه ماه پس از دریافت مجوز نهایی راه اندازی خواهد شد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.