سرمایه گذاری در فناوری های مویرگی: فن آوری های مویرگی 45 میلیون دلار برای تامین سوخت و گسترش سرمایه جمع آوری می کند.

در میان خشکسالی بودجه، ارائه‌دهنده نرم‌افزار تعامل با مشتری Capillary Technologies، به عنوان بخشی از دور جدید سرمایه‌گذاری از کنسرسیومی از سرمایه‌گذاران جهانی، 45 میلیون دلار را در ترکیبی از سهام و بدهی جمع‌آوری کرده است. این کنسرسیوم شامل Avataar Ventures و شرکای محدود آن، Pantheon، 57Stars و Unigestion است.

سرمایه فیلتر نیز در دور شرکت کرد، در حالی که سرمایه Innoven بدهی را تامین کرد.

فناوری های مویرگی که در سال 2012 تأسیس شد، یک پلتفرم وفاداری مشتری سرتاسر ارائه می کند که دید جامعی از مصرف کنندگان به کسب و کارها ارائه می دهد و به آنها امکان می دهد تجربه ای شخصی و ثابت را به مشتریان ارائه دهند.

این شرکت تاکنون حدود 40 میلیون دلار به عنوان سرمایه سهام جمع آوری کرده است.

این پلتفرم نرم افزاری به دنبال استفاده از جدیدترین تجهیز برای سرمایه گذاری، ورود به بازارهایی مانند اروپا، کاهش محصولات مدیریت وفاداری خود و خدمات رسانی به صنایع بیشتری از جمله بخش بانکداری، خدمات مالی و بیمه (BFSI)، بنیانگذار و مدیر عامل است. آنیش ردی به ET گفت.

ما همچنان به شکست ادامه می دهیم و از سرمایه برای جذب سرمایه در غرب استفاده خواهیم کرد، زیرا به دنبال ایجاد بهترین شرکت در فضای مدیریت وفاداری هستیم. ما معتقدیم که تملک‌ها باید با بدهی انجام شود و ارزش خرید را در سه سال (از طریق درآمد) پس داده‌ایم… ما به فضای مدیریت وفاداری ادامه می‌دهیم و گسترده‌تر از آن نمی‌رویم.»

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


وی افزود، با در نظر گرفتن مسیر معدنی، این شرکت همچنین به دنبال ورود به صنایع جدیدتر مانند مخابرات و مسافرت و مهمان نوازی، جدا از BFSI است.جایی که مویرگی درآمد خود را کسب می کند

در حال حاضر، این شرکت یک سوم (33٪) از درآمد خود را از بازار ایالات متحده به دست می آورد و آسیا تا حد زیادی مابقی را در اختیار دارد.

قبل از همه‌گیری، این شرکت تا حد زیادی بر تقویت کتاب بازی خود در سراسر هند، آسیای جنوب شرقی و غرب آسیا متمرکز بود و در طول کووید-19 شروع به گسترش به ایالات متحده کرد.

Capillary به دنبال فهرست‌بندی در بورس‌های هند بود و حتی پیش‌نویس اسناد را در دسامبر 2021 برای افزایش 850 کرور روپیه از طریق عرضه اولیه عمومی ثبت کرده بود. ردی اشاره کرد که این برنامه‌ها در حال حاضر متوقف شده‌اند و در صورت بهبود شرایط بازار، ممکن است شرکت دوباره به برنامه‌های فهرست‌بندی نگاه کند.

استارت آپ نرم افزاری تحت حمایت Warburg Pincus و Sequoia Capital ادعا می کند که با بیش از 250 برند از جمله Tatas، Puma، Shell و Domino’s کار می کند و بیش از 100 برنامه وفاداری را برای مشتریان تامین می کند.

خریدهای قبلی

Capillary در حال جستجو برای فرصت‌های ادغام در سطح جهانی بوده است و تا به امروز تقریباً پنج خرید انجام داده است که آخرین مورد، شرکت Brierley+Partners مستقر در تگزاس از Nomura در ژاپن در ماه گذشته است. Brierley+Partners راه حل های وفاداری به برندهای جهانی ارائه می دهد.

خریدهای قبلی این شرکت شامل شرکت تجربه مشتری مستقر در ایالات متحده Persuade، استارتاپ یادگیری ماشینی Ruaha Labs، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تجارت دیجیتال MartJack و ارائه‌دهنده خدمات فناوری تجارت الکترونیک Sellerworx است.

Capillary همچنین در استارت آپ های دیگری از جمله ارائه دهنده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) WebEngage سرمایه گذاری کرده است.

به گفته ردی، سود شرکت قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک مثبت (Ebitda-مثبت یا سودآور عملیاتی) در سال مالی 22 بود و به دنبال ایجاد جریان های نقدی آزاد در سال مالی 24 خواهد بود.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.