سهام بزرگ: Jindal Steel، PNB، IDBI Bank در میان دیگران ممکن است برچسب AMFI bigcap را دریافت کنند

بمبئی: جیندال استیل، بانک ملی پنجاب، بانک کانارا، بانک IDBI، و سرمایه گذاری تیوب، در میان دیگران، احتمالاً در انجمن صندوق سرمایه گذاری مشترک آتی در طبقه بندی مجدد شش ماهه هند، از با سرمایه متوسط ​​به سرمایه بزرگ ارتقا خواهند یافت. به تحقیقات کمی و جایگزین Nuvama. Jindal Steel، PNB، Canara Bank، Indian Overseas Bank، و Union Bank of India در شش ماه گذشته بیش از 30 درصد رشد کرده اند.

این کارگزاری گفت تاتا الکسی، FSN-Commerce، JSW Energy، Page Industries، Indus Towers، و Zomato احتمالاً از دسته بزرگ‌ها به دسته‌های با سرمایه متوسط ​​تغییر خواهند کرد.

AMFI دو بار در سال طبقه بندی مجدد سهام را اعلام می کند. AMFI لیست رسمی را در هفته اول جولای 2023 منتشر خواهد کرد و لیست جدید برای آگوست 2023 تا ژانویه 2024 معتبر خواهد بود.

جیندال استیل، PNB، بانک IDBI در میان سایرین ممکن است برچسب AMFI بزرگ را دریافت کنند

پنجاب و سند بانک، بانک ماهاراشترا، تضمین جدید هند، IIFL Finance، FACT برخی از شرکت‌هایی هستند که می‌توانند از دسته سرمایه‌های کوچک به سرمایه‌های متوسط ​​حرکت کنند.

مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک باید با طبقه‌بندی AMFI مشورت کنند تا پرتفوی خود را مطابق با الزامات دسته بندی متعادل کنند. نیازی نیست که دسته‌بندی مجدد منجر به جریان‌های ورودی یا خروجی جدید شود. یک مدیر صندوق سهام فعال نیازی به تغییر وزن سهام در پرتفوی مربوطه خود برای مطابقت با طبقه بندی AMFI ندارد. اما، طرح‌های سهام‌محور، که پرتفوی آن‌ها بر سرمایه‌گذاری بازار متمرکز است، باید دارایی‌های خود را ظرف یک ماه پس از اعلام بر اساس صلاحدید تنظیم مجدد کنند.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!