سکویا هند: Sequoia’s Surge در گروه چهارم خود از 17 استارت آپ پشتیبانی می کند

صندوق شتاب دهنده Sequoia Capital ‘Surge’ در گروه چهارم خود از 17 استارت آپ در سراسر هند ، جنوب شرقی آسیا و استرالیا پشتیبانی کرده است ، با اکثر شرکت ها در حوزه نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) متمرکز شده اند.

این گروه شامل بخش هایی از جمله ed-tech ، fintech ، SME tech ، DevTools ، مصرف کننده ، بازار سلامتی و بازارهای B2B است.

این گروه شامل راه اندازی ed-tech Kyt ، LambdaTest ، یک شرکت زیرساخت آزمایش است. هاشنود یک بستر وبلاگ نویسی PagarBook ، یک برنامه مدیریت حقوق و دستمزد و نیروی کار. Shipsy ، یک شرکت تدارکاتی SaaS و Plum ، یک ارائه دهنده بیمه کارکنان.

Surge یک برنامه شتاب دهنده 16 هفته ای است که در آن شرکت های نوپا علاوه بر سرمایه گذاری مشترک سایر سرمایه گذاران ، از پشتیبانی مقیاس همراه با سرمایه 1-1000000 $ از Sequoia برخوردار می شوند.

از سرمایه گذاران مشترک این دسته می توان به Tanglin Venture Partners ، Blume Ventures ، Info Edge و فرشتگانی از جمله Naval Ravikant ، Gokul Rajaram و Kunal Shah اشاره کرد.

این اعلامیه در شرایطی منتشر می شود که حرکت سرمایه گذاری در مراحل اولیه به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا موسسان بیشتری تصمیم به راه اندازی و استفاده از تغییرات ساختاری ناشی از همه گیری برای ایجاد مشاغل دیجیتالی جدید می گیرند.

گروه Surge 04 در مجموع 45.35 میلیون دلار سرمایه جمع کرده و تا مارس سال آینده بصورت کاملاً آنلاین اجرا خواهد شد.

“این گروه انعکاسی از نحوه و تفکر اکوسیستم راه اندازی منطقه برای چند سال آینده است – که احتمالاً کل اقتصاد را تحت تأثیر قرار خواهد داد. مشاغل فراتر از بازارهای داخلی ، ابتدا به دیجیتال فکر می کنند و از فناوری برای حل مشکلات در مقیاس گسترده برای صنایع در سراسر جهان استفاده می کنند. ”

از زمانی که Sequoia Surge را راه اندازی کرد ، چندین سرمایه گذار سطح بالا دیگر از جمله Accel ، Elevation Capital (شرکای سابق SAIF) ، Lightspeed ، Chiratae و Matrix تمرکز خود را برای جستجوی معاملات مرحله اولیه افزایش داده و مدل هایی را برای تمایز خود و جلب کارآفرینان با کیفیت بالا ساخته اند.

این وجوه نیز با جیب های عمیق همراه است. Lightspeed صندوق اختصاصی 275 میلیون دلاری ، Accel حدود 550 میلیون دلار جمع آوری كرد ، در حالی كه Elevation Capital 400 میلیون دلار سرمایه جمع كرد. تمام این وجوه برای کاهش اولین چک نهادی در استارتاپ ها است.

در کمتر از دو سال از زمان راه اندازی ، Surge به یک جامعه بین المللی متشکل از بیش از 150 موسس در هفت کشور – ایالات متحده آمریکا ، بلژیک ، هند ، سنگاپور ، ویتنام ، اندونزی و استرالیا تبدیل شده است.