سیستم صورت‌حساب گوگل: گوگل از برنامه‌ها می‌خواهد از سیستم صورت‌حساب خود در خارج از هند استفاده کنند

موسس شرکت مادر Shaadi.com People Group Anupam Mittal گفت که گوگل از توسعه دهندگان برنامه هندی می خواهد که به طور اجباری از سیستم صورتحساب Google Play (GPBS) آن در مناطق خارج از هند استفاده کنند، در غیر این صورت برنامه های آن ها ظرف 14 روز از فهرست فروشگاه Google Play حذف می شود.

میتال در توییتی گفت: «امروز تماسی از @Google دریافت کردم که پرداخت‌های آن‌ها را برای توسعه‌دهندگان هندی در نقض مستمر و نادیده گرفتن دستورات @CCI_India و قوانین هند الزامی کرد. استعمار نو در بدترین حالت خود! امیدواریم رسانه‌ها، دادگاه‌ها و @PMOIndia توجه داشته باشند… شرکت دیجیتال شرق هند اینجاست.

در هند، به دنبال دستور مخالف کمیسیون رقابت هند (CCI)، گوگل سیستم GPBS را با سیستم صورت‌حساب انتخاب کاربر (UCB) جایگزین کرد. تحت GPBS، گوگل موظف می‌کند که تمام خریدهای درون‌برنامه‌ای از درگاه پرداخت خود انجام شود و شرکت برای چنین خریدهایی 30 درصد کارمزد دریافت می‌کند.

در حالی که، تحت UCB، که انتظار می رود از 26 آوریل اجرا شود، سایر گزینه های پرداخت مانند کارت، بانکداری خالص، UPI، کیف پول و غیره در دسترس خواهند بود اما کمیسیون 11-26٪ را جذب خواهند کرد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

روهان ورما، مدیر اجرایی MapmyIndia نیز در توئیتی درباره این موضوع نوشت: «وحشتناک! همه باید برای هند و هندی ها بایستند و جلوی این سلطه استعماری خارجی و تخریب اقتصاد داخلی و حقوق بومیان را بگیرند. پرس و جوی ایمیلی که به Google ارسال شده بود، پاسخی را در زمان مطبوعات دریافت نکرد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.