شارژر Ola ev: Ola Electric مبلغ 130 کرور را به مشتریان برای شارژر EV بازپرداخت می کند

مقامات گفتند که دولت تحقیقات علیه اولا الکتریک را در موردی مربوط به قیمت گذاری نادرست دو چرخ برقی آن پس از اینکه این شرکت موافقت کرد هزینه شارژرهای فروخته شده جداگانه با اسکوتر را به خریداران بازپرداخت کند، بسته است.

یک مقام ارشد دولتی به ET گفت که این شرکت از تاریخ 30 مارس 2023، حدود 130 کرور روپیه به حدود 1 میلیون مشتری که اسکوترهای الکتریکی Ola S1 Pro را خریداری کرده اند، بازپرداخت خواهد کرد.

یکی از مقامات دولتی دوم گفت: «تحقیقات علیه اولا الکتریک به پایان رسیده است و مبلغ مقرر منتشر خواهد شد.

اولا از پاسخ به سؤالات ارسال شده توسط ET خودداری کرد.

این مرکز برای 10 هزار دستگاه دو چرخ برقی تحت طرح تشویقی FAME II حمایت مالی می کند. شرکت‌های خودروهای برقی می‌توانند تا 40 درصد تخفیف در هزینه خودروهای تولید داخلی ارائه دهند و آن را به عنوان یارانه از دولت مطالبه کنند.

Ola Electric برای بازپرداخت 130 کرون روپیه به مشتریان شارژر EV

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

برنامه یارانه 10000 کرور روپیه فقط برای خودروهای برقی دو چرخه که زیر 1.50 میلیون روپیه در هر واحد خرده فروشی می شوند، در دسترس است.

برخی از تولیدکنندگان، شارژرها و نرم‌افزارهای اختصاصی را به‌طور جداگانه به مشتریان برای قیمت‌گذاری خودروها زیر آستانه واجد شرایط بودن مورد نیاز برای یارانه پرداخت می‌کردند که این امر باعث تحقیقات وزارت صنایع سنگین (MHI) شد.

این وزارتخانه متعاقباً انتشار یارانه به سازندگان خودروهای برقی از جمله Ola را در انتظار تحقیقات متوقف کرد.

با این حال، Ola به فروش اسکوترهای برقی خود با قیمت یارانه ای ادامه داد که منجر به افزایش یارانه به مبلغ 500 کرور شد. دولت با بسته شدن تحقیقات، یارانه های معوق را آزاد خواهد کرد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.