شتاب دهنده استارتاپ ها: دومین برنامه شتاب دهنده استارتاپ های گوگل برای توانمندسازی زنان بنیانگذار در هند

گوگل روز سه‌شنبه دومین نسخه از «شتاب‌دهنده استارت‌آپ‌ها: بنیان‌گذاران زنان» را معرفی کرد تا زنان کارآفرین در هند را که از فناوری برای حل مشکلات پیچیده استفاده می‌کنند و تأثیر مثبتی بر جامعه می‌گذارند، فعال کند.

این برنامه سه ماهه شامل مشاوره، کارگاه‌های آموزشی، دسترسی به منابع و شبکه‌ها برای استارت‌آپ‌ها از همه بخش‌ها، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، مالی و تجارت الکترونیک است.

پل راویندرانات جی، برنامه گفت: “این برنامه شامل ماژول های خاصی برای حمایت از زنان کارآفرین در زمینه هایی مانند جستجوی راهنمایی و مشاوره، استخدام استعدادها و استفاده از شبکه ها برای کمک است، با هدف ایجاد اعتماد در جایی که شرطی سازی فرهنگی گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد شک و تردید به خود شود.” مدیر، شتاب دهنده گوگل برای استارتاپ ها، هند.

درخواست برای ویرایش دوم این برنامه تا 4 ژوئن باز است.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان منتخب از پشتیبانی کارشناسان و مربیان Google و شبکه‌های خارجی در زمینه‌هایی مانند فناوری، استراتژی محصول، افراد، رشد و جذب سرمایه برخوردار خواهند شد.

این برنامه همچنین شامل دسترسی به شبکه جهانی مربیان، سرمایه گذاران و رهبران صنعت گوگل است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


اولین گروهی که اخیراً فارغ‌التحصیل شد، شامل استارت‌آپ‌هایی بود که روی طیف وسیعی از راه‌حل‌های نوآورانه کار می‌کردند، مانند ابزارهای تشخیصی مبتنی بر هوش مصنوعی برای مراقبت‌های بهداشتی، اپلیکیشنی برای مدیریت بهداشت قاعدگی، پلتفرمی برای صنعتگران روستایی برای فروش آنلاین محصولات خود و بسیاری موارد دیگر.

راویندرانات گفت: «این برنامه فرصتی عالی برای زنان کارآفرین است تا از حمایت و راهنمایی برخوردار شوند، زیرا چالش‌های گسترش استارت‌آپ‌های خود را حل می‌کنند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.