شراکت waycool foods iit madras: استارتاپ Agritech WayCool Foods، IIT Madras برای اقدامات کشاورزی هوشمند با آب و هوا دست به دست هم می دهند.

WayCool Foods، یک استارت آپ زنجیره تامین کشاورزی، روز شنبه گفت که با موسسه فناوری هند مدرس وارد همکاری شده است تا پیشنهادات خود را برای بهبود درآمد و سود دهی کشاورزان گسترش دهد.

از طریق این مشارکت، WayCool Foods راه‌حل‌های فنی را برای کاشت و گسترش مجموعه فناوری کشاورزی بازآفرینی پایدار (RASA) ارائه می‌کند. همچنین دانش حوزه خود را در مورد زنجیره تامین کشاورزی از خاک تا فروش ارائه می‌کند و طراحی و ساختار انباشته کشاورزی را تقویت می‌کند.

Karthik Jayaraman، مدیر عامل WayCool Foods، “مشارکت با IIT-Madras، تلاش‌های مستمر ما را برای تشویق به پذیرش کشاورزی احیاکننده در میان کشاورزان هندی افزایش می‌دهد. تجربه ما در میدان مزرعه مزایای تجاری را برای کشاورزان نشان داده است که در نتیجه آنها شیوه‌های کشاورزی احیاکننده را اتخاذ می‌کنند و در نتیجه درآمد را بهبود می‌بخشند.” گفت.

او گفت: “ما مطمئن هستیم که هم افزایی بین WayCool Foods و IIT-Madras به کشاورزان امکان دسترسی به پیشرفته ترین فناوری ها را می دهد که آنها را برای انجام اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی مجهز می کند.”

IIT-Madras RASA Tech Stack را در سال 2022 توسعه داده و ساخته است که به کشاورزان کمک می کند تا کشت خود را نظارت و تنظیم کنند.

MJ Shankar Raman، مدیر اجرایی IIT-M Pravartak گفت: “از طریق این همکاری، ما امیدواریم که راه حل های نوآورانه ای ایجاد کنیم که بتواند برخی از چالش های کلیدی را که امروزه کشاورزی و صنعت کشاورزی با آن مواجه است برطرف کند.”

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


وی افزود: “چه استفاده از فناوری حسگر و تکنیک های علم داده، ما معتقدیم که می توانیم به بهبود عملکرد محصول، کاهش ضایعات و افزایش درآمد کشاورزان کمک کنیم. این همچنین فرصت های جدیدی برای رشد ایجاد می کند.”

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.