صندوق سرمایه گذاری مشترک محور | صندوق ETF: صندوق سرمایه گذاری مشترک Axis قصد دارد 50 کرور روپیه از صندوق جدید صندوق ETF جمع آوری کند.

صندوق سرمایه گذاری مشترک Axis، هفتمین خانه بزرگ صندوق، به دنبال جذب حداقل 50 کرور روپیه از یک پیشنهاد صندوق جدید در طول دوره اشتراک اولیه از 22 مارس تا 5 آوریل است. صندوق سرمایه گذاری باز S&P 500 ETF در مبادله سرمایه گذاری خواهد کرد. -صندوق های معامله شده که شاخص S&P 500 را تکرار می کنند.

Vinayak Jayanath مدیریت صندوق را بر عهده خواهد داشت که در صورت بازخرید/خاموش شدن ظرف 30 روز از تاریخ تخصیص، بار خروجی 25 bps را حمل می کند، و در صورت بازخرید/خروج در 30 روز پس از تخصیص، هیچ بار خروجی نخواهد داشت. افسر ارشد توسعه کسب و کار در خانه صندوق گفت که آنها امیدوارند حداقل 50 کرور در طول دوره پیشنهاد صندوق جمع آوری کنند.

برخلاف یک صندوق مشترک معمولی که در طبقات دارایی مجزا سرمایه‌گذاری می‌کند، صندوق سرمایه‌گذاری در طرح‌های خود یا سایر صندوق‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. در مورد صندوق بین‌المللی صندوق‌ها، مدیر صندوق با اطمینان از اینکه فلسفه سرمایه‌گذاری و نمایه ریسک صندوق هدف با وظایف صندوق مطابقت دارد، در واحدهای صندوق‌های مشترک خارجی سرمایه‌گذاری می‌کند.


با سرمایه‌گذاری در صندوقی از صندوق‌ها که تنوع دارایی را ارائه می‌کند، سرمایه‌گذاران ممکن است از ریسک‌های کمتری نیز بهره ببرند زیرا از یک استراتژی سرمایه‌گذاری منفعل پیروی می‌کنند.

چندرش نیگام، مدیر عامل اکسیس AMC گفت: ETF ها در بین ابزارهای مختلف سرمایه گذاری در استراتژی های غیرفعال در کشور محبوب می شوند، جایی که صندوق سرمایه می تواند به عنوان نقطه ورود جالب برای سرمایه گذارانی با افق سرمایه گذاری طولانی تر در نظر گرفته شود. که مایل به تنوع بخشیدن به سبد سهام خود از دیدگاه جهانی هستند. با راه‌اندازی این صندوق سرمایه‌گذاری، ما از طریق استراتژی‌های غیرفعال، در معرض دید جهانی قرار می‌گیریم.