صندوق سرمایه گذاری مشترک کوتاک صندوق صندوق ETF نقره ای کوتاک را راه اندازی می کند

صندوق سرمایه گذاری مشترک کوتاک امروز راه اندازی صندوق ETF کوتاک نقره ای را اعلام کرد، یک طرح صندوق باز صندوق سرمایه گذاری که در واحدهای ETF نقره ای کوتاک سرمایه گذاری می کند. پیشنهاد صندوق جدید برای اشتراک باز است و در 27 مارس بسته می شود.

در گذشته، نقره به عنوان یک کالا در هنگام بحران ها محافظت می کرد. به عنوان مثال، در جریان درگیری اخیر روسیه و اوکراین، در حالی که Nifty 50 10٪ کاهش یافت، قیمت نقره 12٪ افزایش یافت (منبع: بلومبرگ، داده در 31 ژانویه 23)، طبق یک انتشار.

سرمایه گذاری در صندوق ETF صندوق کوتاک نقره ای می تواند ساده و در دسترس باشد، زیرا می توان آن را حتی بدون حساب Demat، مانند هر طرح صندوق سرمایه گذاری مشترک، انجام داد. همچنین مزایای دیگری نیز وجود دارد که این طرح می تواند ارائه دهد، مانند تنوع، نقدینگی آسان، عدم پرداخت هزینه و بدون هزینه ذخیره سازی.


نیلش شاه، مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی کوتاک ماهیندرا، گفت: “ما در حال راه اندازی صندوق ETF نقره ای کوتاک هستیم تا سرمایه گذاران را برای تنوع بخشیدن به پرتفوی خود با دسترسی راحت به این فلز گرانبها که کاربردهای صنعتی مختلفی دارد، آسان تر کنیم. قیمت‌های فعلی نقره یک فرصت بالقوه برای علاقه‌مندان به تخصیص وجوه به این دارایی در میان‌مدت تا بلندمدت است.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!