صندوق سرمایه گذاری مشترک Bajaj Finserv اسنادی را برای راه اندازی هفت طرح ارسال می کند

صندوق سرمایه گذاری مشترک Bajaj Finserv، آخرین شرکت کننده در صنعت صندوق های سرمایه گذاری مشترک، اسنادی را برای راه اندازی هفت طرح در دسته های سهام، بدهی و ترکیبی ثبت کرده است. این پیش نویس اسناد را روز دوشنبه به سبی ارسال کرد.

Bajaj Finserv تایید نهایی را از Sebi در ماه مارس سال جاری دریافت کرد تا عملیات صندوق مشترک خود را تحت عنوان Bajaj Finserv Mutual Fund آغاز کند.

تحت دسته سهام، خانه صندوق اسنادی را برای وجوه با سرمایه بزرگ و متوسط ​​و دارای سقف انعطاف پذیر تشکیل داده است. در دسته ترکیبی، خانه صندوق در نظر دارد یک صندوق آربیتراژ و صندوق مزیت متوازن راه اندازی کند. در بخش بدهی، خانه صندوق در نظر دارد سه طرح ارائه دهد: صندوق نقدینگی، صندوق بازار پول و صندوق یک شبه. طرح ها طرح های پایان باز خواهند بود.


طرح زیر مجموعه صندوق های بازار پول با نام صندوق بازار پول باجاج با هدف سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد منظم از طریق سرمایه گذاری در پرتفویی متشکل از ابزارهای بازار پول است. این طرح با شاخص NIFTY بازار پول B-I (طرحی با ریسک نرخ بهره نسبتا پایین و ریسک اعتباری متوسط) محک خواهد شد. این طرح توسط Siddharth Chaudhary و Nimesh Chandan مدیریت خواهد شد.

صندوق یک شبه باجاج، یک صندوق یک شبه، با هدف ارائه بازدهی معقول متناسب با ریسک کم و سطح نقدینگی بالا، از طریق سرمایه گذاری هایی که عمدتاً در اوراق بهادار یک شبه با سررسید 1 روز کاری انجام می شود. این طرح با شاخص هوش مصنوعی صندوق یک شبه CRISIL (طرحی با ریسک نرخ بهره نسبتاً پایین و ریسک اعتباری نسبتاً پایین) محک خواهد شد. این طرح توسط Siddharth Chaudhary و Nimesh Chandan مدیریت خواهد شد.

صندوق نقدی باجاج، یک صندوق نقدشونده، با هدف تامین سطح درآمدی منطبق با اهداف حفظ سرمایه، ریسک کمتر و نقدینگی بالا از طریق سرمایه‌گذاری‌هایی که عمدتاً در بازار پول و اوراق بدهی با سررسید حداکثر تا 91 روز انجام می‌شود، است. این طرح با شاخص NIFTY بازار پول B-I محک خواهد شد. این طرح توسط Siddharth Chaudhary و Nimesh Chandan مدیریت خواهد شد.

صندوق سرمایه‌گذاری کلان و متوسط ​​باجاج، یک صندوق بزرگ و متوسط، با سرمایه‌گذاری در سبد متنوعی از سهام و اوراق بهادار مرتبط با سهام، عمدتاً در سهام‌های بزرگ و متوسط ​​از بخش‌های مختلف، افزایش سرمایه بلندمدت ایجاد می‌کند. این طرح با Nifty Large Midcap 250 TRI محک خواهد شد. بخش دارایی پرتفوی توسط نیمش چاندان و سورب گوپتا و بخش بدهی توسط سیذارت چاودری مدیریت خواهد شد. افزایش سرمایه با سرمایه گذاری عمدتاً در سهام و ابزارهای مرتبط با سهام در سراسر بازار سرمایه. این طرح در مقایسه با S&P BSE 500 TRI محک خواهد شد. Nimesh Chandan و Sorbh Gupta بخش سهام پرتفوی را مدیریت خواهند کرد و Siddharth Chaudhary بخش بدهی را مدیریت خواهند کرد.

صندوق آربیتراژ باجاج، یک صندوق آربیتراژ، با سرمایه گذاری در فرصت های آربیتراژ در بخش های نقدی و مشتقات بازارهای سهام و با سرمایه گذاری موجودی در بدهی و ابزارهای بازار پول، به دنبال ایجاد بازده است. این طرح با شاخص آربیتراژ Nifty 50 (TRI) محک خواهد شد. بخش سهام پرتفوی توسط نیمش چاندان و بخش بدهی توسط سیذارت چوداری مدیریت خواهد شد.

صندوق مزیت متوازن باجاج، یک صندوق مزیت متوازن، با هدف سرمایه‌گذاری بر روی سود بالقوه سهام در حالی که تلاش می‌کند با مدیریت پویا پرتفوی از طریق سرمایه‌گذاری در ابزارهای سهام و اوراق بهادار و استفاده فعال از بدهی، ابزارهای بازار پول، و نزولی را محدود کند. مشتقات این طرح با شاخص بدهی 50:50 ترکیبی ترکیبی NIFTY 50 محک خواهد شد. Nimesh Chandan و Sorbh Gupta بخش سهام پرتفوی را مدیریت خواهند کرد و Siddharth Chaudhary بخش بدهی را مدیریت خواهند کرد.