صندوق سرمایه گذاری مشترک IDBI | Muthoot Finance: RBI برنامه Muthoot Finance را برای خرید صندوق سرمایه گذاری مشترک IDBI مختلط می کند

RBI پیشنهاد Muthoot Finance را برای به دست آوردن مشاغل صندوق سرمایه گذاری مشترک IDBI بانک رد کرده و گفته است که حمایت از صندوق سرمایه گذاری مشترک با فعالیت NBFC عملیاتی سازگار نیست. بر اساس یک تنظیم قانونی توسط IDBI بانک در روز سه شنبه ، یک قرارداد خرید سهام در مورد فروش صندوق سرمایه گذاری مشترک IDBI به Muthoot Finance در 22 نوامبر 2019 امضا شد.

“این توافق نامه توسط و بین Muthoot Finance ، IDBI Bank ، IDBI Capital Markets & Securities ، IDBI Asset Management و IDBI MF Trustee Company منعقد شده است … برای خرید 100٪ سهام دارایی IDBI Asset Management متعلق به IDBI Bank توسط Muthoot Finance و نامزدهای آن و IDBI Capital Markets & Securities و 100٪ سهام سهام شرکت معتبر IDBI MF که در اختیار بانک IDBI و نامزدهای آن است “.

این امر منوط به دریافت تأییدیه های نظارتی لازم از هیأت بورس و اوراق بهادار هند (سبی) و سایر تنظیم کنندگان بود.

“همانطور که توسط Muthoot Finance توصیه شده است ، ما (IDBI بانک) می خواهیم اطلاع دهیم که درخواست آنها برای عدم صدور گواهی اعتراض توسط بانک رزرو هند به این دلیل که فعالیت حمایت مالی از صندوق سرمایه گذاری مشترک یا داشتن یک دارایی مدیریت پذیرفته نشده است ، پذیرفته نشده است. شرکت با فعالیت NBFC عملیاتی همخوانی ندارد “، در پرونده ذکر شده است.

مالوت فایننس پیشنهاد خرید 100 سهم سهام IDBI AMC و IDBI MF Trustee Company را در اختیار فروشندگان با در نظر گرفتن 215 کرور روپیه قرار داده بود.