صندوق سرمایه گذاری مشترک Mirae Asset 15 سال در هند به پایان می رسد

مدیران سرمایه گذاری دارایی Mirae (هند)، و یکی از صندوق های شاخص آن، صندوق سرمایه گذاری بزرگ Mirae Asset، 15 سال را به پایان رسانده اند. Mirae Asset Investment Managers به‌عنوان یکی از سریع‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در هند ظهور کرده است و جایگاهی را در میان 10 صندوق برتر این کشور از نظر AUM به دست آورده است، که نشان‌دهنده جایگاه قوی آن در صنعت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک است.

AMC در حال مدیریت AUM (دارایی های تحت مدیریت) با ارزش ریال است. 1,16,311 کرور، در 5.69 میلیون برگه در 31 مارس 2023، با کتاب SIP ماهانه 860 کرور. AMC در حال حاضر 9 صندوق دارایی با AUM 93,613 کرور، چهار صندوق ترکیبی با AUM 8,798 کرور، 11 صندوق بدهی با AUM 6,633 کرور، سه شاخص، 13 صندوق ETF و هشت صندوق دارایی صندوق را مدیریت می کند. مجموع AUM 7267 کرور.

از میان 9 صندوق سرمایه گذاری، قدیمی ترین و بزرگ ترین، صندوق دارایی Mirae Large Cap 15 سال را در 4 آوریل 2023 تکمیل کرد. در 3 آوریل 2023، این صندوق سرمایه گذاری 32850 کرور روپیه داشت که در شرکت های عمدتاً دارای سرمایه بزرگ در سراسر بخش ها سرمایه گذاری می کرد. 100 شرکت برتر بر اساس سرمایه گذاری بازار)، و ردیابی NIFTY 100 به عنوان شاخص معیار. تعداد کل برگه های آن در 3 آوریل 2023 9،51،079 است. در طی 15 سال گذشته، صندوق سرمایه کلان دارایی Mirae بازدهی CAGR تقریباً به دست آورده است. 14.7 درصد به سرمایه گذاران. ارزش سرمایه گذاری 10000 روپیه در صندوق در زمان آغاز به کار 76960 روپیه در 4 آوریل 2023 خواهد بود.


Swarup Mohanty، مدیرعامل و مدیر شرکت Mirae Asset Investment Managers India در مورد نقطه عطف 15 ساله گفت: “Mirae Asset در سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرد، زمانی که بحران مالی جهانی و عدم اطمینان ناشی از آن بازارها را در هند و جهان متحول کرد. رایج است. این تصور زمان وحشتناکی را برای شروع عملیات تبدیل کرد، اما با نگاهی به گذشته، زمان بهتری نمی توانست باشد. این فقط ارزش و قدرت نام تجاری Mirae Asset را به ما نشان داد که می تواند حتی در چنین مواقعی اعتماد سرمایه گذار را برانگیزد. مسئولیت بزرگی بر دوش تیم است که نه تنها انتظارات شرکا و سرمایه گذاران را برآورده کند، بلکه از آنها فراتر رود و در نتیجه سفر خود را در هند تقویت کند. از طرف تیم Mirae Asset Investment Managers (India) Pvt. Ltd، ما سپاسگزاریم حمایت و اعتماد مستمر شریک و سرمایه گذاران ما در 15 سال گذشته.”

آقای Gaurav Misra، رئیس مشترک – سهام – Mirae Asset Investment Managers India، افزود: “مدیریت بزرگترین صندوق در پورتفولیوی دارایی Mirae و تلاش برای ارائه بازده ثابت یک مسئولیت بزرگ است. ما مراقب هستیم که حافظ شرکای خود باشیم. و پولی که سرمایه‌گذاران به سختی به دست آورده‌اند، و حتی در حالی که به دنبال ارائه بازدهی بهینه در میان‌مدت و بلندمدت هستیم، از نیاز به حفظ حداقل سرمایه آگاه هستیم و به رویکرد سرمایه‌گذاری موجود در انتخاب سهام و انتخاب سهام ادامه می‌دهیم. ساخت پرتفوی برای این منظور، با تمرکز بر تعادل بین ریسک و بازده. ما از شرکا و سرمایه گذاران خود به خاطر اعتمادی که به ما داشتند تشکر می کنیم.”