صندوق سرمایه گذاری مشترک Mirae Asset Mirae Asset Nifty 100 Low Volatility 30 ETF را راه اندازی کرد

صندوق سرمایه گذاری مشترک Mirae Asset از راه اندازی Mirae Asset Nifty 100 Low Volatility 30 ETF خبر داد. پیشنهاد صندوق جدید (NFO) باز است و برای اشتراک در 21 مارس بسته می شود. این طرح برای فروش و خرید مجدد در 27 مارس بازگشایی می شود.

این صندوق توسط اکتا گالا مدیریت خواهد شد.

در طول NFO، یک سرمایه گذار می تواند حداقل 5000 روپیه یا هر کوانتومی بالاتر از آن در مضرب Re 1 سرمایه گذاری کند.


Nifty100 Low Volatility 30 Index یک ETF بتای هوشمند است که هدف آن اندازه‌گیری عملکرد اوراق بهادار با نوسان کم در بخش ارزش بازار بزرگ است. هدف ETF های بتای هوشمند ترکیب بالقوه مزایای سرمایه گذاری فعال و غیرفعال است.

در این نسخه آمده است که ETF های بتای هوشمند در سراسر جهان محبوبیت پیدا می کنند زیرا به نوعی پتانسیل تولید آلفا را با استفاده از عوامل مختلف دارند.

نکات کلیدی Nifty 100 Low Volatility 30 Index

• به نظر می رسد شاخص Nifty 100 Low Volatility 30 در زمان بحران بازار خوب عمل کرده است. • در کوتاه مدت ممکن است به عنوان سرمایه گذاری در زمان بازار نزولی/بازار متلاطم استفاده شود.

• در بلندمدت می توان از آن به طور بالقوه برای سرمایه گذاری استفاده کرد، زیرا شاخص Nifty 100 Low Volatility 30 بازده تعدیل شده با ریسک بالاتری را در افق طولانی تری ایجاد کرده است.

• در مقایسه با یک بازار گسترده و همچنین سایر شاخص‌های عامل، کاهش نسبتاً کمتری دارد

• قرار گرفتن در معرض بخشی متناوب را ارائه می دهد که با شاخص Nifty 100 متفاوت است.

سیدهارت سریواستاوا، مدیر محصول و صندوق سرمایه گذاری ETF، مدیران سرمایه گذاری دارایی Mirae (هند)، گفت: “استراتژی های بتای هوشمند معمولاً با استفاده از رویکردهای سیستماتیک و مبتنی بر قوانین به صورت مقرون به صرفه، قرار گرفتن در معرض عوامل را نشان می دهند. هدف Nifty 100 Low Volatility 30 Index ایجاد بهتر است. بازدهی تعدیل شده بر اساس ریسک در افق طولانی‌تر و قرار گرفتن در معرض بخش‌های متناوب را فراهم می‌کند. این صندوق ممکن است توسط سرمایه‌گذارانی استفاده شود که نسبت به نوسانات پرتفوی و ریسک نزولی محتاط هستند و مشتاق تولید ثروت بلندمدت با ریسک نسبتاً کمتر هستند.

Srivastava توضیح داد که در مواقع عدم اطمینان در بازارهایی مانند این، ETFهای کم نوسان ممکن است برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شوند.