صندوق مشترک DSP خط ویژه ویژه زنان راه اندازی می کند

صندوق متقابل DSP خط تلفن ویژه ای را برای زنان راه اندازی کرده است تا آنها را تشویق کند تا درباره سرمایه گذاری بیشتر بیاموزند. در بیانیه‌ای مطبوعاتی آمده است، اگر می‌خواهند درباره صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، سرمایه‌گذاری یا صرفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانند اولین گام‌های خود را برای ساختن یک برنامه مالی بردارند، بیشتر بیاموزند، می‌توانند با شماره 8657011333 تماس بگیرند.

در این نسخه آمده است که زنان متفاوت از مردان فکر می کنند و ممکن است بر اساس نگرش آنها نسبت به پول و سطح اعتماد به نفس خود به راهنمایی شخصی بیشتری نیاز داشته باشند.

مطالعه Winvestor Pulse 2022 DSP، که با شریک آژانس تحقیقاتی YouGov انجام شد، نشان داد که از هر 3 مرد تقریبا 2 نفر (65٪) تصمیمات سرمایه گذاری را عمدتاً مستقل می گیرند اما درصد بسیار کمتری (44٪) از زنان این کار را انجام می دهند. این مطالعه همچنین نشان داد که نسبت بسیار بیشتری از مردان (40٪) در مقایسه با زنان (27٪) تصمیمات سرمایه گذاری کاملا مستقل (بدون مشورت با یک مشاور حرفه ای) را اتخاذ می کنند.


در حالی که روز جهانی زن به دستاوردهای زنان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در سرتاسر جهان احترام می گذارد، این مناسبت همچنین به عنوان یادآوری برای تسریع تلاش ها برای دستیابی به برابری جنسیتی در دنیای جدید است. این به معنای برابری مالی و توانمندسازی نیز هست.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که با ادامه ساخت این گفتگوی مهم، این خط تلفن جدید گام فروتنانه دیگری در سفر بیش از یک دهه ای DSP برای تشویق زنان به مشارکت در تصمیم گیری سرمایه گذاری است.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!