فروشگاه‌های blinkit تعطیل شدند: اعتصاب Blinkit: شرکت متعلق به Zomato به سوارکاران می‌گوید که برخی از فروشگاه‌های دهلی-NCR را برای همیشه تعطیل می‌کند.

پلتفرم تجارت سریع Blinkit متعلق به Zomato به مدیران تحویل معترض گفته است که برخی از فروشگاه های تاریک خود در گورگان و دهلی را در پس زمینه اعتصاب مدیران تحویل کالا تعطیل می کند. کارگران خواستار بازگرداندن ساختار پرداخت بازنگری شده شرکت هستند که به ادعای آنها منجر به کاهش درآمد آنها می شود.

سواران Blinkit در برخی از فروشگاه‌ها در Gurgaon و در برخی فروشگاه‌های مستقر در دهلی گفتند که پیامی در برنامه شریک تحویل Blinkit دریافت کرده‌اند که می‌گوید فروشگاه‌های خاصی برای همیشه تعطیل می‌شوند، زیرا هیچ کاری از سه روز گذشته در آنها انجام نشده است. 4 روز. ET پیام های ارسال شده به شرکای تحویل را بررسی کرده است. این شرکت همچنین در این پیام مدعی شده است که چندین بار تلاش کرده تا موضوع را با مدیران اجرایی در میان بگذارد.

مطمئناً، بر خلاف پلتفرم‌های تحویل غذا، که در آن کارگران گیگ برای تحویل در سراسر محلات آزاد هستند، سوارانی که با پلتفرم‌های تجارت سریع کار می‌کنند، به فروشگاه‌های تاریک خاصی که با آنها قرارداد بسته‌اند، گره خورده‌اند. در بخشی از پیام ارسالی به مدیران تحویل، به دلیل تعطیلی فروشگاه تاریک، ثبت نام مجری تحویل در پلتفرم متوقف شده است.

مدیران تحویل Blinkit هفته گذشته در سراسر دهلی، گورگان، فریدآباد، غازی آباد و نویدا اعتصاب کردند، زیرا شرکت سیستم پرداخت خود را از 25 روپیه ثابت برای هر تحویل (به علاوه 7 روپیه در ساعات اوج مصرف) به حداقل هزینه تحویل 15 روپیه تغییر داد. با یک جزء مبتنی بر فاصله.

مدیران تحویل در دهلی و نویدا همچنین گفتند که برخی از فروشگاه‌ها در این مکان‌ها به صورت آنلاین باز می‌گردند و برخی از سواران از اعتصاب خارج شده‌اند و در ساعات اولیه صبح و اواخر شب تحویل می‌دهند. با این حال، عملیات در این فروشگاه‌ها برای بیشتر روز متوقف شد.

در بیانیه‌ای، سخنگوی Blinkit گفت: «در حال حاضر فقط Gurgaon و Noida عمدتاً تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. ما در حال کار با مقامات هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که سواران ما که مایل به کار در این مناطق هستند، اجازه دارند با خیال راحت کار کنند.”

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


رقبای Blinkit به ET گفتند که پس از بسته شدن فروشگاه های Blinkit در سایه اعتراضات، شاهد افزایش فروش از فروشگاه های تاریک خود بوده اند. این اعتصاب از سه شنبه گذشته آغاز شد. BBNow عمودی تجارت سریع BigBasket متعلق به گروه تاتا، هفته گذشته پس از اعتصابات شاهد رشد افزایشی سفارش 28 درصدی در دهلی و 43 درصدی در Gurgaon و Noida بود. Zepto همچنین هفته گذشته پس از شروع اعتصاب شاهد جهش 40 درصدی در سفارشات دهلی-NCR بود، در حالی که Instamart Swiggy شاهد افزایش 10 تا 20 درصدی در سفارشات بود.

در گزارشی در روز دوشنبه، ICICI Securities اعلام کرد که انتظار می رود Blinkit به دلیل اعتصابات ادامه دار در سه ماهه آوریل تا ژوئن، 1٪ از درآمد خود را از دست بدهد و Zomato احتمالاً 0.15٪ از درآمد خود را در طول دوره به صورت تلفیقی از دست خواهد داد. ET پیشتر گزارش داده بود که حدود 100 فروشگاه تاریک Blinkit به دلیل اعتصابات به طور موقت تعطیل شده اند. این شرکت حدود 400 فروشگاه دارک در کشور دارد که تقریبا نیمی از آنها در منطقه دهلی-ان سی آر هستند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.