قیمت سهم Delhivery: Tiger Global 1.6% دیگر از سهام Delhivery را از طریق بازار آزاد به مبلغ 388 کرور روپیه می فروشد.

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر Tiger Global Management امروز 1.6 درصد از سهام Delhivery را از طریق بازار آزاد به فروش رساند. از طریق این فروش، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر سودی معادل 388 کرور روپیه به دست آورده است.

داده‌های معاملات انبوه نشان می‌دهد که تایگر گلوبال، از طریق اینترنت فاند III pte وابسته، 1،17،53،735 سهم در BSE را به قیمت 330 روپیه در هر قطعه فروخت. امروز، سهام Delhivery نزدیک به 1٪ بالاتر در 331.05 روپیه به پایان رسید.

این فروش با قیمت پایانی روز دوشنبه 327.95 روپیه انجام شد.

با این حال در بورس ها جزئیاتی از خریدار سهام وجود نداشت.

سهام این شرکت در سال 2023 نسبت به Nifty 50 که 2 درصد بازدهی منفی داشته است تاکنون بازدهی ثابتی داشته است.

تا پایان دسامبر، تایگر گلوبال 4.68 درصد از سهام این ارائه دهنده خدمات لجستیک را در اختیار داشت. تایگر گلوبال در ماه مارس 0.75 درصد و در فوریه 1.7 درصد از سهام شرکت را فروخته بود.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


پس از 3 تراکنش ذکر شده در بالا، دارایی تایگر گلوبال به 0.68 درصد کاهش یافته است. این امر تا حدی مازاد فروش بیشتر توسط شرکت خارجی در شرکت را از بین می برد. Delhivery یکی از بزرگترین بازیگران لجستیک در هند با راه حل های کامل در سراسر زنجیره ارزش است. مالکیت کامل آن در اختیار سهامداران عمومی است، که در آن صندوق های سرمایه گذاری مشترک 11.12 درصد و سهام تحت سرمایه گذاری مستقیم خارجی حدود 59.93 درصد است.

برای سه ماهه دسامبر، Delhivery کاهش 8 درصدی درآمد و ضرر خالص 196 کرور روپیه را در مقایسه با زیان 126.5 کرور روپیه در سال گذشته گزارش داد. این شرکت برای پنجمین سه ماهه متوالی ضرر کرد.

در همین حال، بر اساس گزارش ICICI Securities، با وجود حجم محموله‌ها، انتظار می‌رود برای سه‌ماهه مارس، درآمد شرکت حدود 6 درصد نسبت به سه ماهه رشد کند.

(سلب مسئولیت: توصیه ها، پیشنهادات، دیدگاه ها و نظرات ارائه شده توسط کارشناسان مربوط به خود آنهاست. اینها بیانگر نظرات اکونومیک تایمز نیستند)

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.