لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 2021

کش بک: درصدی از مبلغ خرید آنلاین که به صورت نقدی به حساب کاربر واریز می شود. دفتر مرکزی تیمچه در شهر تهران است ولی کلیه کاربران تیمچه از سراسر ایران میتوانند محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه آنلاین خرید نمایند. به نظر می رسد که کار خود را در فضای آنلاین به تازگی شروع کرده باشند.این فروشگاه دارای نماد اعتماد است که همین موضوع اعتماد بیشتری را به آنها ایجاد می کند.

بخشی به نام تصاویر ارسالی از مشتریان در سایت وجود دارد که به نوعی اعتماد کاربران به این سایت را نمایش می دهد و قطعا در جلب اعتماد بازدیدکنندگان سایت موثر است. من ازشون خرید نکردم ولی نماد اعتماد دارند. خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه مو تن رو از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید. در تیمچه میتوانید تنوعی از برندهای معتبر مثل اپل، سامسونگ، الجی، شیائومی و هواوی را پیدا کنید. فروشگاه هایی که بستری را برای فروش کالای توسط افراد دیگر فراهم کرده اند، مثل کافه کادو و چونک. در تیمچه می توانید تنوعی از برندهای معتبر مثل اپل و سامسونگ، ال جی، شیائومی و هواوی را پیدا کنید.

شما میتوانید مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، اپل آیفون، گوشی هوآوی، گوشی نوکیا را براحتی مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود. توصیه می کنم قبل از دادن سفارش از چت آنلاین سایتشون باهاشون صحبت کنید و سوالاتتون رو بپرسید.

این سوپر مارکت اینترنتی در مشهد فعالیت می کنه و به گفته خودشون در بخش نظرات، تحویل دوساعته رو برای مشهد دارند که سرعت تحویل خوبی محسوب می شود. ابزاررضا کوشیده است با ایجاد کامل ترین مجموعه تخصصی ابزار، امکان دسترسی یکسان مشتریان به ابزارآلات روز را فراهم کرده تا مشتریان از قلب پایتخت تا کوچکترین شهرستان یا حتی روستاها نیز به سادگی کالای متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و به سرعت در هرکجای کشور تحویل گیرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ی فروشگاه اینترنتی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.