ما شاهد تمرکز تقاضا برای دستیابی به سودآوری هستیم

WeWork ارائه دهنده فضای کاری انعطاف پذیر روز سه شنبه گفت که این شرکت شاهد افزایش تقاضا برای فضای اضافی است ، که توسط شرکت های بزرگی هدایت می شود که مشتاق بازنگری در سرمایه گذاری های دارایی ثابت خود هستند تا انعطاف پذیری عملیاتی را در یک فضای تقاضای نامطمئن حفظ کنند.

Arnav Gusain ، رئیس محصولات و املاک و مستغلات ، WeWork India ، به ET گفت که این شرکت می خواهد برای دستیابی به سودآوری برای رشد بلند مدت پایدار تمرکز کند.

“در حالی که سه ماه اول سال برای WeWork هند سودآور بود ، همانطور که به سمت مرحله همه گیری حرکت کردیم ، تغییراتی در سطح استراتژیک ایجاد شد که بر روی مکان های موجود تمرکز داشت. در همان زمان ، ما به تجربه اعضای خود از طریق راه حل های انعطاف پذیر ادامه دادیم. ”

Gusain گفت که راه حلهای انعطاف پذیر فضای کار در دنیای پس از Covid-19 نیز آینده کار را ادامه می دهند.

گزارش اخیر مشاور املاک JLL همچنین پیش بینی می کند که صنعت فضای کاری انعطاف پذیر طی سه تا چهار سال آینده به طور متوسط ​​15-20 درصد در سال رشد کند و انتظار می رود بازار تا سال 2023 از 50 میلیون فوت مربع عبور کند.

“در حالی که اعضای شرکت 60٪ از اعضای ما در هند را تشکیل می دهند ، ما گزینه های انعطاف پذیر متعددی را ارائه می دهیم که متناسب با نیازهای همه باشد ، خواه آنها به دنبال کاهش زمان رفت و آمد و کار در نزدیکی خانه (WNH) باشند یا به دنبال تغییر محیط زیست ، “او گفت.

گوزاین گفت: “ایده این است که به اعضای ما انعطاف پذیری لازم و راحتی برای بازگشت به محل کار را فراهم کنیم.”

در مورد طرح توسعه WeWork در هند ، گوزاین گفت كه برنامه رشد شركت در سال جاری تمركز بر روی كارآمد كردن فضاهای موجود در 34 نقطه در سراسر كشور است.

وی گفت: “در حال حاضر ، تمام انرژی ما معطوف به انجام كارآمد ما برای رشد طولانی مدت پایدار است ، جایی كه مشاغل از هر اندازه می توانند از بین طیف وسیعی از محصولات منحصر به فرد انتخاب كنند.”