مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری مشترک Axis: صندوق سرمایه گذاری مشترک Axis از مدیران سابق Credit Suisse به عنوان CIO نام می برد.

دو نفر از افراد آشنا به توسعه گفت: صندوق سرمایه گذاری مشترک Axis در Ashish Gupta، رئیس تحقیقات سابق Credit Suisse India، به عنوان مدیر ارشد سرمایه گذاری (CIO) در حال استفاده است.

انتصاب گوپتا در حالی انجام می شود که هفتمین مدیر دارایی بزرگ کشور به دنبال ادعاهای مبنی بر پیشروی علیه تاجر اصلی سابقش، ویرش جوشی، به دنبال بازیابی اعتماد سرمایه گذاران است.

ایمیلی که به صندوق سرمایه گذاری مشترک Axis ارسال شده بود تا روز چهارشنبه بی پاسخ ماند.


در حال حاضر، Axis Mutual مدیر ارشد اجرایی ندارد و جینش گوپانی مسئول تیم سهام است و R Sivakumar تیم درآمد ثابت را مدیریت می کند. گوپتا 14 سال با Credit Suisse کار کرد. در آن دوره، او برای گزارش خود با عنوان «خانه بدهی» در سال 2012 در بازار و در محافل نظارتی به شهرت رسید که هشداری اولیه درباره سطوح بالای بدهی در بسیاری از گروه‌های تجاری پیشرو کشور بود.

این اولین ماموریت گوپتا به عنوان مدیر صندوق خواهد بود. ناظران صنعت صندوق های سرمایه گذاری بر این باورند که نقش جدید برای گوپتا، که هنوز پول عمومی را مدیریت نکرده است، چالشی خواهد بود. دارایی‌های Axis Mutual به ارزش 2.48 میلیون کرور روپیه در 31 دسامبر 2022 اداره می‌شود.

ورود او به صندوق سرمایه گذاری مشترک اکسیس در زمانی صورت می گیرد که عملکرد طرح های سهام آن متوسط ​​بوده است. این صندوق که از سبک سرمایه‌گذاری «رشد» پیروی می‌کند، در سال گذشته در پی افزایش نرخ‌های بهره و تغییر سلیقه سرمایه‌گذاران به سبک «ارزش»، شاهد بوده است که اکثر طرح‌های سهام خود از همتایان خود عقب افتاده‌اند. سرمایه گذاری.

مقامات صنعت صندوق سرمایه گذاری مشترک گفتند که صحبت از انتصابات ارشد در Axis Mutual در چند ماه گذشته در حال انجام است. هفته گذشته، هیئت بورس و اوراق بهادار هند، جوشی و 20 نهاد دیگر را از حضور در بازار اوراق بهادار به دلیل انجام فعالیت های پیشرو محروم کرد. رگولاتور بازار ادعا کرد که جوشی اطلاعات معاملات بزرگ قریب‌الوقوع کارفرمایش Axis Mutual را به دستیارانش که قبل از انجام معاملات توسط صندوق سرمایه‌گذاری موضع گرفته بودند، منتقل کرده است.