مد Nykaa: Nykaa می‌گوید کاهش هزینه‌های اختیاری به تجارت مد آسیب می‌زند

این شرکت روز چهارشنبه گفت که عقب نشینی در هزینه های مصرف کننده اختیاری همچنان بر تجارت مد Nykaa خرده فروش همه کانالی برای دوره ژانویه تا مارس تأثیر می گذارد. این شرکت در پرونده بورس اوراق بهادار گفت: «بازگشت مصرف‌کننده در مخارج اختیاری تأثیری بر تجارت مد ما داشته است، که منجر به رشد ضعیف NSV (ارزش خالص فروش) در این سه‌ماهه شد.

وی افزود: “برای سه ماهه چهارم سال مالی 23، ما انتظار داریم که نرخ رشد درصدی درآمد ما در کسب و کار مد در اواخر نوجوانی رخ دهد.” برای سه ماهه دسامبر، عمودی مد Nykaa رشد سالانه 43 درصدی در درآمد حاصل از عملیات و 50 درصد رشد سالانه در ارزش ناخالص کالا (GMV) را گزارش کرد.

“این در پشت تمرکز ما بر کارایی کسب و کار و اقتصاد واحد است. میانگین مقادیر سفارش و نرخ تبدیل ما به طور پیوسته بهبود یافته است.

این شرکت مستقر در بمبئی همچنین گفت که دسته زیبایی و مراقبت شخصی (BPC) تقاضای زیادی داشته است که تا حدی به دلیل فروش «عشق صورتی» که در طول سه ماهه معرفی شد، کمک کرد.

تجارت BPC در سه ماهه چهارم سال مالی 23 نرخ رشد سالانه بالاتری نسبت به نرخ رشد سال به سال مشاهده شده در سه ماهه سوم سال مالی 23 داشته است. پارامترهای عملیاتی برای تجارت BPC یعنی. متوسط ​​مقادیر سفارش و نرخ تبدیل قوی بوده است که به رشد درآمد کمک کرده است. برای سال مالی 23، ما انتظار داریم که نرخ رشد درصدی درآمد ما مطابق با نرخ‌هایی باشد که در 9 ماهه سال مالی 23، اوایل دهه 30 مشاهده شد.»

سهام شرکت مادر Nykaa، FSN E-Commerce Ventures، در روز چهارشنبه BSE با 7.57 درصد افزایش به 136.40 روپیه رسید.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


“در سه ماهه چهارم سال مالی 23، در پس زمینه رشد ضعیف صنعت، مصرف کنندگان سطح 1 مصرف پایدار را نشان دادند. این منجر به رشد درآمد قوی‌تر در پلتفرم‌های Nykaa شده است.» این شرکت اشاره کرد. کسب و کار BPC Nykaa در سه ماهه دسامبر 1263.4 کرور درآمد حاصل از عملیات کسب کرد که نشان دهنده رشد 26 درصدی نسبت به سال گذشته است. طی دوره سه ماهه منتهی به 31 دسامبر، Nykaa شاهد کاهش 71 درصدی سود خالص تلفیقی خود به 8.48 کرور بود.

هنگام انتشار نتایج سه ماهه سوم سال مالی 23 در فوریه، رئیس اجرایی، مدیر عامل و مدیر اجرایی Nykaa، فالگونی نایار، کاهش رشد اقتصاد کلان در مصرف را برجسته کرده بود.

ما شاهد ادامه حرکت مشابه در ژانویه و فوریه هستیم. متأسفانه، بسیاری از مقایسه‌های شرکت‌های فهرست‌شده توسط مقایسه‌های سال به سال کنترل می‌شوند و اگر یک سال پیش ببینید، سه ماهه بسیار قوی بود و رشد باید بالاتر از یک عدد قوی باشد.» خبرنگاران در پی اعلام نتایج

اگر به سه ماهه چهارم حدود یک سال پیش (ژانویه تا مارس 2022) نگاه کنید، به دلیل ترس Omicron کمی از بین رفته است، و به همین دلیل، در مقایسه سال به سال ممکن است چندان بد به نظر نرسد. . اما تا آنجا که به تقاضای اساسی برای زیبایی مربوط می شود، بسیار قوی است.

ET پیش از این در مورد تغییر قابل توجه مدیریت در سطح ارشد در Nykaa گزارش داده بود که پنج عضو تیم رهبری آن در سه ماه اول سال 2023 استعفا دادند.

مدیر عملیات تجاری Manoj Gandhi، مدیر پیشنهاد تجاری Nykaa Fashion Gopal Asthana، مدیر اجرایی کسب و کار عمده فروشی Vikas Gupta، معاون تجاری Nykaa Owned Brands Shuchi Pandya و معاون مالی واحد مد، Lalit Pruthi شرکت را ترک کردند.

پیش از این، آرویند آگاروال، مدیر مالی Nykaa در نوامبر سال گذشته استعفا داد و به شرکت پرداخت PayU پیوست.

این شرکت در ژانویه پی گانش را به عنوان جایگزین آگاروال به عنوان مدیر مالی منصوب کرد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.