میشو: میشو به نقطه عطف فروشندگان 11 میلیونی رسید

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که دهلی نو، شرکت تجارت الکترونیک میشو که تحت حمایت سافت بانک است، از مرز 11 میلیون فروشنده در پلتفرم خود عبور کرده است و بیش از 6 میلیون کسب و کار کوچک در یک سال گذشته ثبت نام کرده اند. این شرکت در هشت سال از تاسیس خود به این موفقیت دست یافته است و ادعا می کند که نیمی از کل فروشندگان ثبت شده متعلق به شهرهای سطح 2 و شهرهای کوچکتر هستند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «میشو اخیراً از مرز 1.1 میلیون فروشنده در پلتفرم خود عبور کرده است.

شرکت تجارت الکترونیک یونیکورن گفت که بیش از 80 درصد از 11 میلیون فروشنده آن تازه وارد تجارت الکترونیکی هستند و میشو اولین حضور آنها در دنیای فروش آنلاین بود.

“نزدیک به 50 درصد از این فروشندگان از مناطق سطح 2+ و گوشه های عمیق کشور مانند Pulwama در کشمیر، Una در هیماچال پرادش، Nagamangala در Karnataka، Jowai در Meghalaya و Mount Abu در راجستان آمده اند – که ماموریت شرکت برای دموکراتیزه کردن را تایید می کند. این شرکت گفت: تجارت اینترنتی برای همه و کوچکترین فروشنده را آنلاین بیاورید.

در سال 2022، میشو گفت که 14 کرور کاربر تراکنش سالانه را بر روی پلتفرم خود ثبت کرده است و حمل و نقل در سراسر هند از طریق ارائه دهندگان تدارکات شخص ثالث به فروشندگان کمک کرده است تا سه برابر رشد متوسط ​​درآمد خود را ثبت کنند.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

“بر اساس ابتکارات اولیه صنعت ما مانند کمیسیون صفر، تعداد فزاینده ای از شرکت های کوچک و متوسط ​​مشارکت با ما را انتخاب کرده اند. رویکرد دموکراتیک ما از این واقعیت مشهود است که ما کمترین غلظت GMV (ارزش ناخالص کالا) را توسط تامین کنندگان در صنعت داریم. اوتکریشتا کومار گفت، می‌شو CXO برای تجارت.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.