مینترا منوهار کامات ترک می‌کند: رئیس لیبل خصوصی مانوهر کامات ترک می‌کند

پنج نفر از افراد مطلع به ET گفتند، مدیر لیبل خصوصی Myntra، Manohar Kamath، شرکت را ترک کرده است.

تری‌بیکرام میشرا، معاون و رئیس برند رودستر، از خرده‌فروشی مد جدا شده و به شرکت بازرگانی منسا برندز – که توسط آنانت نارایانان، مدیر اجرایی سابق ماینترا اداره می‌شود، ملحق شده است.

یکی از سخنگویان Myntra این توسعه را به ET تایید کرد.

کامات تقریباً هفت سال با ماینترا بوده است. او در صنعت مد و خرده فروشی کهنه کار بوده است و با شرکت هایی مانند Shoppers Stop، Globus، Arvind Mills و Crossword Books کار می کند. او قبل از پیوستن به ماینترا در سال 2016، دو سال قبل از خرید شرکت والمارت، فلیپ کارت، مادر والدین ماینترا، برای مدیریت کسب و کار برچسب خصوصی آن، مدیر عملیات Shoppers Stop بود.

یکی از منابع ذکر شده در بالا گفت: «مانوهار در آوردن DNA برندسازی به ماینترا نقش بسزایی داشته است. “این به سطح معینی از صبر و مجموعه مهارت های متفاوتی در مقایسه با مهارت های ایجاد یک بازار نیاز دارد.”

ET نتوانست تکلیف بعدی کامات را مشخص کند. در داخل نیز، هنوز هیچ ارتباطی در مورد اینکه چه کسی ریاست تجارت برچسب خصوصی را بر عهده خواهد داشت، وجود ندارد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


کامات مجموعه ای از برندها را برای Myntra ایجاد کرد که شامل Mast and Harbour، Dressberry، Sangria، All About You، House of Pataudi، Invictus، Ether، Harvard، Kook N Keech، Modarapido و غیره است. در سال 2017، تحت رهبری نارایانان، ماینترا می خواست مارک های برچسب خصوصی 35 تا 40 درصد از ارزش ناخالص کالای ماینترا (GMV) را تشکیل دهند و چندین فروشگاه آفلاین راه اندازی کنند. رودستر که در سال 2012 راه اندازی شد، بزرگترین برند برچسب خصوصی ماینترا با GMV خود است. در سال 2022 از مرز 1500 کرور روپیه عبور کرد و پس از آن برندهای لباس ورزشی HRX و برند پوشاک قومی Anouk قرار گرفتند.

همانطور که کامات مدیرانی مانند شارون پیس CBO را ترک می کند، آبهیشک گوپتا، مدیر ارشد اجرایی، راگو کریشناندا، و CHRO Nupur Nagpal رهبران ارشد ماینترا خواهند بود که همگی به مدیر عامل شرکت ناندیتا سینها گزارش می دهند. Pais پس از جدایی Ayyappan R، که به عنوان مدیر عامل پورتال رزرو مسافرتی متعلق به گروه Flipkart Cleartrip به عهده گرفت، این نقش را بر عهده گرفت. سینها مستقیماً به کالیان کریشنامورتی، مدیر عامل گروه Flipkart گزارش می دهد.

خروج کامات همچنین به دنبال تغییراتی در رهبری ارشد ماینترا در پاییز 2021 صورت گرفت. سینها در ژانویه 2022 به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و پس از آن مدیران ارشد شرکت را ترک کردند.

در اکتبر 2021، عمار ناگارام، مدیرعامل وقت، شرکت را ترک کرد. متعاقباً، این شرکت شاهد خروج های برجسته دیگری از جمله مدیر مالی رامش بافنا و رئیس بازاریابی هاریش نارایانان بود. بافنا پس از حضور در ماینترا به شرکت فناوری مد مشکل دار سنگاپوری Zilingo پیوست و اخیراً به عنوان CFO به شرکت تجارت سریع Zepto ملحق شده است.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.