نتایج Nazara Technologies: نتایج سه ماهه چهارم Nazara Tech: سود 92 درصد به 9.4 کرور روپیه افزایش یافت، درآمد 65 درصد افزایش یافت.

پلتفرم رسانه‌های بازی و ورزشی Nazara Technologies از افزایش 92 درصدی سود پس از کسر مالیات به 9.4 کرور در سه ماهه منتهی به 31 مارس خبر داد.

درآمد این سه ماهه 65 درصد افزایش یافت و به 289.3 کرور رسید. برای کل سال مالی 23، شرکت سود 61.4 کرور روپیه و درآمد 1091 کرور روپیه گزارش کرد که به ترتیب 21 و 75 درصد افزایش داشت. این رشد در همه بخش‌ها به طور گسترده انجام شد، با رشد درآمد 28 درصدی در بازی، 75 درصدی در ورزش‌های الکترونیکی و 53 درصدی در بخش‌های تبلیغاتی.

سود قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک (Ebitda) با 86 درصد افزایش به 27.7 کرور روپیه برای سه ماهه مورد بررسی، و 16 درصد رشد به 109.7 کرور برای سال مالی 23 رسید.

Nitish Mittersain، بنیانگذار، مدیر اجرایی و مدیر عامل مشترک Nazara Technologies گفت: «ما امسال از نقطه عطف مهم 1000 کرور در درآمد سالانه و 100 کرور در Ebitda عبور کردیم. این رشد عمدتاً توسط تجارت الکترونیکی و سایر بخش‌های عمودی تکمیل شده است. ما معتقدیم هند در راه تبدیل شدن به کشور بازی سازی جهان در سال های آینده است و ما همچنان به ایفای نقش محوری در این سفر ادامه خواهیم داد. ”

این شرکت همچنین گفت که برای تثبیت مالکیت خود در شرکت، سهام خود را در Nextwave Multimedia، توسعه دهنده امتیاز محبوب کریکت قهرمانی جهانی کریکت، از 52.38 درصد به 71.88 درصد افزایش خواهد داد.

WCC با میلیون‌ها گیمر فعال خود را به‌عنوان پیشروترین فرنچایز بازی‌های کریکت موبایل در سطح جهان تثبیت کرده است و یک موتور شبیه‌سازی کریکت بسیار پیشرفته ایجاد کرده است که در بالای آن می‌توان بازی‌های جدید زیادی را راه‌اندازی کرد. ما معتقدیم که پتانسیل این فرنچایز محبوب برای ما در سال‌های آینده قابل توجه است و خوشحالیم که این فرصت را داشتیم تا مالکیت خود را افزایش دهیم.»

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.