نوآوری‌های خدمات داده توسط 6 استارت‌آپ دیپ‌تک در مرکز نمایش NetApp Excellerator Day قرار دارد

نوآوری‌های خدمات داده توسط استارت‌آپ‌های دیپ‌تک برای حل مشکلات در مقیاس بزرگ در حوزه‌های حفاظت از داده، انطباق، امنیت و حاکمیت همچنان در کانون توجه کلیدی باقی ماند، زیرا شرکت ذخیره‌سازی و مدیریت داده جهانی NetApp شش استارت‌آپ فارغ‌التحصیل از یازدهمین گروه از برنامه شتاب‌دهنده‌های شاخص خود را به نمایش گذاشت. NetApp Excellerator.

Zluri، AppSenitels، RapL، PrivaSapien، Firefly و Squadcast شش استارت‌آپ فن‌آوری عمیق گروه 11 بودند که در روز نمایشی NetApp Excellerator برای سرمایه‌گذاران، رهبران صنعت، مربیان و رهبران NetApp مطرح کردند.

با این گروه، برنامه NetApp Excellerator در مجموع 72 استارت‌آپ با فناوری عمیق را راهنمایی کرده و به رشد سرعت بخشیده است که بیش از 330 میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌اند، که 160 میلیون دلار آن تنها در سال 2022، علی‌رغم زمستان سرمایه‌گذاری، جمع‌آوری شده است. این برنامه اکنون دارای هفت خروج موفق است.
افزایش علاقه استارت‌آپ‌ها در سرتاسر جهان و سرمایه‌گذاران نشانه روشنی از ارتباط رو به رشد هند به عنوان یک مرکز فناوری است که استانداردهای جهانی را برآورده می‌کند. راوی چابریا، مدیر عامل NetApp هند گفت: از طریق NetApp Excellerator، هدف ما ایجاد یک اکوسیستم نوآوری پر رونق برای استارت‌آپ‌های متمرکز بر فناوری عمیق و کمک به آنها برای تسریع رشد است.

NetApp Excellerator با نشان دادن چشم انداز جهانی این برنامه، 24 استارتاپ را فارغ التحصیل کرده است که در خارج از کشور مستقر هستند. به گفته این شرکت، گروه 11 تمرکز فزاینده ای را از سوی استارتاپ هایی که در حال توسعه راه حل های پیشرفته در زمینه امنیت داده بودند، مشاهده کرد.

در هند، افراد و سازمان‌ها خود را برای لایحه حفاظت از داده‌های شخصی دیجیتالی آماده می‌کنند که انتظار می‌رود در جلسه مجلس موسمی ارائه شود. هدف این لایحه ایجاد چارچوبی برای تنظیم سازمان ها و سازمان های دولتی در خصوص جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش و انتقال داده های شخصی است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


NetApp گفت: در زمانی که تهدیدات امنیتی همچنان خطرات قابل توجهی را برای مشاغل و افراد ایجاد می کند، استارت آپ هایی مانند PrivaSapien و AppSentinels راه حل هایی ارائه می دهند که این خطرات را کاهش داده و از اطلاعات حساس محافظت می کند. از گروه فعلی، اثبات مفاهیم AppSentinels و RapL قبلاً با موفقیت پیاده‌سازی شده‌اند. اگرچه داده‌ها برای مدتی کلیدواژه بوده‌اند، چهره صنعت داده از حل برای ذخیره‌سازی سازمانی به زیرساخت‌های ابری و ارائه خدمات داده برای تبدیل شده است. اکنون از قدرت خود برای اطمینان از یک لایه محافظ در برابر فناوری های پیشرفته مانند محصولات هوش مصنوعی (AI) استفاده می کند که ممکن است از داده های رایگان در دسترس مصرف کننده سوء استفاده کنند.

از گروه فارغ‌التحصیلی فعلی، استارت‌آپ‌هایی مانند PrivaSapien ادعا می‌کنند که با ایجاد فناوری‌های حفظ حریم خصوصی و لایه‌های محصول مطابق با استانداردهای امنیتی جهانی برای افزایش امنیت کاربر، «لایه پالایشگاه حریم خصوصی برای تجربیات دیجیتال» هستند.

برنامه NetApp Excellerator که اکنون برنامه‌های کاربردی را برای گروه بعدی خود می‌پذیرد، همچنان بر نوآوری‌های راه‌اندازی در داده‌های بزرگ و تجزیه و تحلیل، ابر، اینترنت اشیا (IoT)، یادگیری ماشین، مجازی‌سازی، امنیت داده، مدیریت داده‌ها و ذخیره‌سازی تمرکز خواهد کرد. .

در اینجا نگاهی به شش استارت آپ فارغ التحصیل در زمینه فناوری عمیق می اندازیم:

  • Zluri یک پلت فرم مدیریت SaaS است که به شرکت ها کمک می کند برنامه های SaaS خود را از یک داشبورد کشف، مدیریت و خودکار کنند.
  • AppSentinels یک پلت فرم امنیت API با چرخه عمر کامل است که به تیم های توسعه کمک می کند API های امن بسازند و به تیم های امنیتی در محافظت در برابر حملات API منطق تجاری در زمان اجرا کمک می کند.
  • PrivaSapien فناوری های حفظ حریم خصوصی و لایه های محصول را برای مشاغل ایجاد می کند تا امنیت کاربر را افزایش دهد و استانداردهای انطباق امنیت جهانی را رعایت کند.
  • RapL با توانمندسازی نیروی کار نسل بعدی شما از طریق یادگیری تطبیقی، کوچک و مستمر مبتنی بر هوش مصنوعی کمک می کند.
  • Squadcast یک نرم‌افزار مدیریت قابلیت اطمینان کامل و پاسخ به حوادث است که برای کمک به شما در ترویج شیوه‌های مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE) با راه‌حل‌هایی برای مسیریابی هشدار، تشدید خودکار، زمان‌بندی‌های حین تماس، و پس از مرگ بی‌عیب در برنامه‌های وب و موبایل طراحی شده است. نسخه ها
  • Firefly یک راه حل مدیریت دارایی های ابری است که به تیم های مهندسی DevOps، SRE و پلتفرم این امکان را می دهد تا کل فضای ابری خود را کنترل کرده و با استفاده از Infrastructure-as-code آن را به طور موثرتری مدیریت کنند.
از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.