کوکاکولا: کوکاکولا 15 درصد از سهام پلتفرم تحویل غذا Thrive را به دست می‌آورد

شرکت نوشابه سازی کوکاکولا هند 15 درصد از سهام پلتفرم تحویل غذا Thrive متعلق به هشتگ وفاداری را به دست آورده است و این اولین سرمایه گذاری کوکاکولا در یک استارتاپ در کشور است.

کریشی فاگوانی، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Thrive، که با پلتفرم های تحویل Swiggy و Zomato رقابت می کند، اواخر دوشنبه در بیانیه ای گفت که Thrive و Coca-Cola برای ایجاد اختلال مثبت در فضای فناوری مواد غذایی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

فگوانی گفت: «ما هم افزایی عالی با تیم رهبری کوکاکولا هند در نگرش خود به بازار و اینکه چگونه می توانیم در جهت ایجاد تغییر کار کنیم، یافتیم.

ET این داستان را در نسخه 17 آوریل خود منتشر کرد.

در یک توسعه مرتبط، سهام اپراتور پیتزا Domino’s Jubilant FoodWorks Ltd (JFL) در Thrive از 35٪ به طور کامل به 29.75٪ کاهش یافته است. به گفته JFL، هشتگ سرمایه را با ارزش گذاری قبل از پول 104.68 کرور افزایش داده است، و این یک معامله با شخص وابسته نیست.

سرمایه گذاری استراتژیک کوکاکولا در Thrive این امکان را به آن می دهد تا برتری متمایز نسبت به رقبا داشته باشد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


اختصاصی: کوکاکولا قصد خرید سهام اقلیت در استارت‌آپ سفارش آنلاین غذا ThriveGreishma Singh، معاون رئیس، مشتری و رهبری تجاری، کوکاکولا هند و آسیای جنوب غربی، می‌گوید: «غذاها یک موقعیت مهم مصرف برای نوشیدنی‌های ما هستند، بنابراین کانال خوردن و نوشیدن مکانی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در فناوری و نوآوری است تا به صورت دیجیتالی هر رسانه‌ای را قادر می‌سازد تا تجربه برتر مصرف‌کننده را به صورت آنلاین و آفلاین ارائه دهد.»

این مشارکت کوکاکولا را که نوشیدنی‌های گازدار کوکا، Thums Up و Sprite، آب میوه‌های Minute Maid و قهوه جورجیا تولید می‌کند، تسهیل می‌کند تا نوشیدنی‌های خود را همراه با سفارش‌های غذایی که مصرف‌کنندگان در اپلیکیشن Thrive می‌دهند، سفارشی‌سازی، فروش بسته‌بندی‌ها و ترکیب‌های غذا را تبلیغ کند. و کدهای وفاداری را فشار دهید.

Thrive با بیش از 14000 رستوران و پایگاه رو به رشدی از مشتریان کلیدی شراکت دارد.

کوکاکولا شراکت های انحصاری جهانی مانند همکاری با فست فود زنجیره ای مک دونالد دارد که فقط نوشیدنی های کوکاکولا را در فروشگاه های خود می فروشد.

Thrive گفت که همکاری با کوکاکولا به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا نوشیدنی‌های همراه با وعده‌های غذایی را از رستوران‌های شریک خود سفارش دهند. این شرکت گفت: «با توجه به رشد سریع پیش‌بینی‌شده بازار تحویل غذای آنلاین و سهم آن در کل صنعت خدمات غذایی، این یک فرصت عالی برای Thrive و Coca-Cola هند است.»

کوکاکولا ارتباط و جفت کردن با وعده های غذایی و غذا را به عنوان یک استراتژی اصلی برای افزایش مناسبت های مصرف ترویج می کند. سال گذشته در سپتامبر، کوکاکولا پلتفرم جهانی غذای خود را به نام کوکا در حال پختن در هند راه اندازی کرد که با کلکته شروع شد.

در آن زمان، معاون کوکاکولا، رئیس بازاریابی، هند و آسیای جنوب غربی، آرناب روی، به ET گفته بود که این شرکت به دنبال فرصتی گسترده برای افزایش مصرف با جفت‌های غذایی در هند است. «بیشتر مصرف برندهای کوکاکولا روی غذا اتفاق می افتد. نزدیک ترین نمونه مک دونالد است. روی گفت: اگر کسی به مک‌دونالدز برود، احتمال دارد که غذا با کوکاکولا ترکیب شود.

Thrive Direct به رستوران‌ها اجازه می‌دهد تا سایت‌های کوچک سفارش آنلاین ایجاد کنند و وابستگی آن‌ها به جمع‌آوری‌کننده‌ها را کاهش دهد. در اوایل سال جاری، Thrive یک نسخه بتا از پلتفرم اکتشافی خود را برای مصرف کنندگان راه اندازی کرد. پلت فرم اکتشاف آن به رستوران ها کمیسیون کم، دسترسی کامل به داده های مشتری و تمایز واضح بین مشتریان جدید و تکراری را ارائه می دهد.

Thrive که توسط سه کارآفرین Dhruv Dewan، Karan Chechani و Krishi Fagwani در سال 2020 راه اندازی شده است، به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که غذا را از طریق شرکای رستوران سفارش دهند. این پلتفرم یک چهارم کمیسیون رستوران ها را در مقایسه با 18 تا 25 درصدی که Zomato و Swiggy دریافت می کنند، دریافت می کند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.