کوکا کولا: کوکاکولا قصد خرید سهام اقلیت در Thrive را دارد

تولیدکننده نوشیدنی کوکاکولا قرار است سهام اقلیت را در پلتفرم سفارش آنلاین غذای Thrive به دست آورد، یک پلتفرم جستجو و تحویل غذا که با بیش از 5500 رستوران مشارکت دارد و مستقیماً با Swiggy و Zomato رقابت می کند.

مدیرانی که مستقیماً از این توسعه آگاه هستند، گفتند این اولین سرمایه گذاری کوکاکولا در یک استارت آپ در هند خواهد بود. اما آنها نتوانستند رقمی را در مورد اندازه معامله تعیین کنند.

سرمایه‌گذاری استراتژیک به کوکاکولا برتری متمایز نسبت به رقبا خواهد داد، زیرا مصرف‌کنندگان را وادار می‌کند تا فقط نوشیدنی‌های کوکاکولا را به همراه سفارش‌های غذایی که در برنامه Thrive می‌دهند سفارش دهند، به آن‌ها کمک می‌کند سفارش‌ها را سفارشی کنند، بسته‌های بسته و وعده‌های غذایی را بفروشند. یکی از مدیران گفت.

در اواخر سال 2021، اپراتور دومینو Jubilant FoodWorks 35 درصد از سهام Thrive را به مبلغ 24.75 کرور روپیه به دست آورد، اقدامی که در آن زمان گفته بود به آن کمک می کند تا تحویل مستقیم به مصرف کنندگان را انجام دهد و همچنین دسترسی آن را به داده های مصرف کننده فراهم کند.

تاکنون، کوکاکولا – که نوشیدنی های گازدار بسته بندی شده کوکا و Thums Up، آب میوه های Minute Maid، قهوه جورجیا و آب کینلی را به فروش می رساند – تنها مشارکت های جهانی منحصر به فردی مانند همکاری با فست فود زنجیره ای مک دونالد را انتخاب کرده است، که فقط نوشیدنی های کوکاکولا را به فروش می رساند. خروجی های آن

کوکاکولا هند از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد. Dhruv Dewan، یکی از بنیانگذاران Hashtag Loyalty، که ThriveNow را اداره می کند، نیز از اظهار نظر در مورد توسعه خودداری کرد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


خرید سهام توسط کوکاکولا باعث تعامل مصرف‌کننده برای تولیدکننده نوشیدنی با رستوران و مصرف‌کنندگان می‌شود و به آن امکان دسترسی به داده‌های مصرف‌کننده را می‌دهد، زیرا Thrive پایگاه بزرگی از شرکای رستوران‌های متوسط ​​دارد که غذاهای متنوعی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، Thums Up با غذاهای تند هندی به خوبی همراه است در حالی که نوشیدنی انبه Maaza را می توان در رستوران هایی که روی کودکان تمرکز می کنند، هل داد. Sanket Ray، رئیس کوکاکولا، هند و آسیای جنوب غربی، در تماس اخیر خود برای افزایش مصرف گفته است.

در سپتامبر سال گذشته، کوکاکولا پلتفرم جهانی وعده‌های غذایی خود را به نام کوکا در حال پختن در هند با شروع از کلکته راه‌اندازی کرد تا مصرف‌کنندگان را تشویق کند که نوشیدنی‌های خود را همراه با غذا از رستوران‌ها سفارش دهند.

در آن زمان، معاون کوکاکولا، رئیس بازاریابی، هند و آسیای جنوب غربی، آرناب روی، به ET گفته بود که این شرکت به دنبال فرصتی گسترده برای افزایش مصرف با جفت های غذایی در هند است. «بیشتر مصرف برندهای کوکاکولا روی غذا اتفاق می افتد. نزدیک ترین نمونه مک دونالد است. روی گفت: اگر کسی به مک‌دونالدز برود، احتمال دارد که غذا با کوکاکولا ترکیب شود.

Thrive، پلتفرمی که توسط سه کارآفرین Dhruv Dewan، Karan Chechani و Krishi Fagwani در سال 2020 راه اندازی شد، به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که غذا را از طریق شرکای رستوران سفارش دهند.

Thrive همچنین دارای یک ابزار سلف سرویس است که به رستوران‌ها این امکان را می‌دهد که پورتال‌های فرعی خود را بر روی پلتفرم خود بسازند تا بتوانند سفارش‌های آنلاین مستقیم از مصرف‌کنندگان دریافت کنند.

این پلتفرم پایگاه رستورانی بزرگی را به دست آورده است زیرا یک چهارم کمیسیون از رستوران ها در مقایسه با 18 تا 25 درصدی که Zomato و Swiggy دریافت می کنند، دریافت می کند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.