Fresh To Home طی 24 ماه به 56 شهر گسترش می یابد

Fresh To Home ، شرکت تجارت الکترونیکی که تمرکز خود را در زمینه تهیه ماهی و گوشت تازه دارد ، قصد دارد طی 24 ماه آینده به 56 شهر در سراسر هند گسترش یابد.

شرکت مستقر در بنگلور که اخیراً 121 میلیون دلار (حدود 890.8 کرور) در یک دور بودجه به رهبری شرکت سرمایه گذاری دبی ، Investcorp ، Ascent Capital ، DFC ، Allana Group و سایر سرمایه گذاران جمع آوری کرده است ، گفت که هدف آن تبدیل به یک میلیارد دلار است شرکت از نظر درآمد در پنج سال آینده.

شان کاداویل ، مدیرعامل و بنیانگذار FTH گفت: “در سطح بین المللی ما به عربستان سعودی گسترش خواهیم یافت و در امارات متحده عربی عمیق تر خواهیم شد.

این شرکت اخیراً FTH Daily را راه اندازی کرده است – یک سرویس روزانه برای تحویل شیر ، میوه ، سبزیجات و سایر ملزومات روزمره. همچنین در آینده نزدیک به سایر محصولات تازه مانند پاراتاها ، چاپاتی ، آرد و غیره متنوع خواهد شد.

با این حال ، Kadavil گفت که وفادار ماندن به نام تجاری شرکت خود را فقط در دسته بندی کالاهای تازه و نه بخش عمومی مواد غذایی.

FTH قصد دارد در طی 12 ماه آینده درآمد خود را دو برابر کرده و به 1500 کرور برساند که ناشی از رشد در کل مشاغل است.

درآمد بنیانگذار شرکت در حال حاضر در حدود 600 کرور است و انتظار می رود این میزان تا دسامبر سال آینده به 1500 کرور رشد کند.

FreshToHome در حال حاضر 15 سفارش Lakh در ماه پردازش می کند و 18 مشتری لک دارد. در آن 17000 نفر استخدام شده و با كشاورزان متعددي همكاري مي كنند.