Mech Mocha یک پلتفرم بازی محلی اجتماعی به نام Hello Play را اجرا می کند که اساساً برای بهارات ساخته می شود و نه برای کاربران شهری که به طور معمول بازی های جهانی را مصرف می کنند.
این خرید با هدف کمک به Flipkart برای ایجاد فرمت های جدید برای افزایش تعامل کاربر در بستر GameZone خود ، تیم بازی Mech Mocha را به بازار تجارت الکترونیکی متعلق به Walmart پیوند خواهد داد.
Flipkart مستقر در بنگالورو همچنین 10 بازی عجیب و غریب را که Mech Mocha در پنج سال گذشته ساخته است ، از جمله Ludo ، Carrom ، Snakes and Ladders و Cricket به دست می گیرد.
پراکاش سیکاریا ، معاون رئیس جمهور در Flipkart ، گفت: “ما می بینیم که بسیاری از کاربران تجارت الکترونیک برای اولین بار از طریق قالب هایی مانند ویدیو و بازی آنلاین می شوند.” “مشاهدات ما از Flipkart GameZone نشان دهنده این روند است زیرا ما شاهد یک رابطه قوی بین گیمرهای گاه به گاه خریداران اولیه Flipkart برای سفر دیجیتال خود هستیم.”
Mech Mocha ، همچنین در بنگالورو مستقر است ، در سال 2014 توسط Arpita Kapoor و Mohit Rangaraju تاسیس شد و توسط صندوق های سرمایه گذاری سطح بالا از جمله Accel Partners ، Blume Ventures و Shunwei Capital پشتیبانی می شود. Flipkart همچنین یک سرمایه گذار اولیه است ، زیرا در سال 2015 در دور 1 میلیون دلار استارت آپ شرکت کرده است. Mech Mocha تاکنون حدود 6 میلیون دلار سرمایه جمع کرده است.
کاپور مدیر عامل شرکت Mech Mocha را از یک توسعه دهنده بازی خالص گفت: “ما مشتاقانه منتظریم که بخشی از اکوسیستم Flipkart باشیم و از پلتفرم Clip Clip Flipkart ، Super Coins ، Reward Store و Platform Flipkart Ads برای تقویت سیستم عامل برای کاربران خود استفاده کنیم.” به یک پلت فرم بازی اجتماعی به زبان منطقه ای.
محصولات با جذابیت بالا ، از جمله بازی ها ، به عنوان ابزاری برای ایجاد وفاداری مشتری ، اعتماد و آگاهی از برند مورد استفاده قرار می گیرند ، به ویژه در شهرهای کوچکتر و شهرهایی که کاربران به تازگی آنلاین شده اند و ممکن است روند معامله را مرعوب کنند. برای کاربران بار اول اینترنت نیز دروازه ای برای تجارت الکترونیکی است.
از داشتنFlipkart به عنوان سرمایه گذار بذر ما به همراه Blume تا اکنون دست در دست هم دادن برای ساختن سرگرمی در مقیاس… https://t.co/EqQ2Ieb9qr
– آرپیتا کاپور (Arpita_Kapoor) 1604385604000
بر اساس گزارشی از Kantar ، در هند ، 50٪ از کاربران تلفن های هوشمند بازی های موبایل انجام می دهند که میانگین زمان آنها بیش از یک ساعت در روز است.
این رشد توسط بسیاری از فعالان اکوسیستم ، از جمله تلفن های هوشمند ارزان قیمت و برنامه های داده ارزان تر در شهرها و شهرهای کوچکتر ، تقویت می شود.