pluckk: استارت‌آپ فناوری غذایی Pluckk 100٪ سهام برند KOOK کیت غذا را به دست آورد.

Pluckk، یک برند غذای تازه مبتنی بر سبک زندگی دیجیتال در فضای میوه‌ها و سبزیجات (F&V)، روز سه‌شنبه خرید KOOK، یک استارت‌آپ هندی در زمینه فناوری غذایی که طیف وسیعی از کیت‌های غذای DIY را ارائه می‌کند، به ارزش معامله 1.3 میلیون دلار اعلام کرد. . این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این خرید از طریق ترکیبی از پول نقد و حقوق صاحبان سهام انجام شده است.

KOOK کیت‌های غذای آماده را خودتان انجام دهید (DIY) ارائه می‌کند که با ارائه مواد اولیه آماده و دستور العمل‌هایی که به راحتی قابل دنبال کردن هستند، پخت و پز را برای همه آسان‌تر می‌کند. KOOK با داشتن شهرت برای پذیرایی از ترجیحات غذایی مختلف و مهارت های آشپزی، در دهلی و بمبئی حضور پررنگی دارد.

در این بیانیه آمده است: «با توجه به مخاطبان هدف قوی KOOK و تخصص در کیت های وعده غذایی، Pluckk در موقعیت خوبی قرار دارد تا بهترین کیفیت غذای تازه را در این بازار پر رونق 15 میلیارد دلاری به مصرف کنندگان نهایی ارائه دهد.

نلسون دسوزا، CFO، Pluckk، در صحبت در مورد این خرید، گفت: تخصص نشان داده شده KOOK در ساخت یک محصول در سطح جهانی در فضای کیت غذا، همراه با تعهد Pluckk برای ارائه محصولات ایمن و بدون مواد شیمیایی، ارائه یک محصول را امکان پذیر می کند. تجربه بی‌نظیر مزرعه به چنگال برای مشتریان در سراسر هند.

«در دنیای پس از کووید، کیت‌های آماده برای طبخ غذا به عنوان یک روند آشپزی مورد توجه ظاهر شده‌اند و مشتریان ترجیح می‌دهند کیفیت غذای مصرفی را کنترل کنند و در عین حال گزینه‌های غذاخوری بیشتری داشته باشند که ما به دنبال آن هستیم تا با ارائه این متمایزکننده به تجربه مشتری خود، از آنها استفاده کنیم.

وی گفت: «علاوه بر این، از نقطه نظر اقتصاد واحد، این یک افزوده خوشایند به مجموعه ماست و به ما کمک می‌کند سفر خود را به سمت ایجاد یک تجارت سودآور تسریع کنیم.»

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


در بیانیه آمده است که خرید KOOK توسط Pluckk یک حرکت استراتژیک برای بهره برداری از پتانسیل رشد عظیم بازار کیت های غذا است و فرصت های قابل توجهی را برای Pluckk ایجاد می کند. پیش بینی می شود که بازار جهانی از 15.21 میلیارد دلار در سال 2021 به 31.5 میلیارد دلار تا سال 2025 رشد کند که نشان دهنده 20 درصد CAGR است.

“هم افزایی بین آنچه ما در KOOK ایجاد می کنیم و رویکرد سبک زندگی اولی که Pluckk به رده میوه ها و سبزیجات ارائه می دهد بسیار قانع کننده به نظر می رسد.

KOOK، یکی از بنیانگذاران، “محدوده کیت های غذای DIY ما، همراه با نام تجاری Pluckk که سبک زندگی دیجیتالی دارد، به ما این امکان را می دهد که گزینه های غذایی راحت و سالم بیشتری را به مشتریان باهوش در بازارهای در حال رشد ارائه دهیم.” آرپیتا جرات گفت.

نیکیل تاتای، یکی از بنیانگذاران KOOK، گفت: “ما تخمین می زنیم که اندازه بازار کیت های غذا تا سال 2025 در هند حدود 1 میلیارد دلار باشد و مشتاقانه منتظریم تا از تخصص خود در تحویل کیت غذا برای ارائه گزینه های غذایی سالم و خوشمزه برای تهیه غذا استفاده کنیم. این بازار پررونق در کشور ما.”

KOOK یک استارتاپ کیت غذای DIY است که توسط فارغ التحصیلان ISB، نیکیل و آرپیتا در سال 2020 تأسیس شد. KOOK با حضور در دهلی و بمبئی با مأموریتی آغاز شد که آشپزی در خانه را بدون دردسر و آسان کند.

Pluckk خط تولید مزرعه به چنگال را برای مصرف کنندگان آگاه به سلامت ارائه می دهد که محصولات ایمن و بدون مواد شیمیایی را از طریق برنامه شستشوی ازن و قابلیت ردیابی خود ارائه می دهد.

مشتریان می توانند بر اساس روندهای غذایی مانند سلامت روده، سلامت قلب و دیابت خرید کنند و به طیف گسترده ای از محصولات فراتر از اصول اولیه، از جمله محصولات ارگانیک و عجیب و غریب دسترسی داشته باشند.

محصولات Pluckk در پلتفرم مستقیم به مصرف کننده (D2C) و پلتفرم های شریک مانند Blinkit، Swiggy، Zepto، Dunzo و Amazon در دسترس هستند.

Pluckk که توسط Pratik Gupta تأسیس شد و توسط Exponentia Ventures (EV) با فعالیت‌های فعلی در بنگلور و بمبئی تأمین می‌شود، طیف وسیعی از انتخاب‌های ویژه از میوه‌ها و سبزیجات لذیذ را مستقیماً به مصرف‌کنندگان نهایی ارائه می‌دهد و واسطه‌ها را کنار می‌گذارد.

این پلتفرم در حال حاضر بیش از 500 کشاورز را در سراسر بمبئی و بنگالورو سوار کرده است و قصد دارد در 6 ماه آینده به مرز 1000 برسد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.