Swiggy انتظار دارد که سفارشات غذا تا پایان سال به سطح قبل از همه گیری بازگردند

برنامه تحویل غذا Swiggy انتظار دارد که با ثبت نام بیشتر رستوران ها برای تحویل در خانه و افزایش اعتماد به نفس مصرف کنندگان ، سفارشات روزانه غذا تا پایان سال به سطح قبل از همه گیری برگردد.

در سمت عرضه ، ثبت نام در رستوران های جدید هر ماه تقریباً دو برابر شده و به 7000 رسیده است ، در حالی که در سمت مشتری ، سفارشات گروهی ، حق بیمه و غذاهای بهداشتی به عنوان محرک رشد ظاهر می شوند ، یک مدیر ارشد عالی به ET گفت.

“تحویل غذا قطعاً تا سال 2021 ادامه خواهد داشت. تغییر اصلی افزایش 30 درصدی تعداد ظروف در هر سفارش است که باعث می شود ارزش سفارش بالاتر برود و 5-7٪ افزایش می یابد زیرا به دلیل حق بیمه در بین مردم است. به دنبال استانداردهای بالاتر بهداشت و ایمنی باشید ، ”ویوک ساندر ، مدیر عامل شرکت Swiggy ، به ET گفت.

تحویل غذای Swiggy از نظر ارزش سفارش در حدود 80-85٪ از سطح قبل از Covid-19 بهبود یافته است.

برنامه سفارش غذا همچنین گفت که بیش از 100 میلیون سفارش از زمان شروع قفل در مارس تا هفته اول اکتبر تحویل داده است. در مقایسه ، زوماتو رقیب در 12 اکتبر گفت که از زمان قفل کشور ، 92 میلیون سفارش تحویل داده است.

ساندر گفت: “ما همچنان در تحویل غذا پیشرو هستیم ، هم از نظر تعداد سفارش و هم از نظر ارزش.” این شرکت در اکتبر سال گذشته روزانه 1.5 میلیون سفارش در اوج خود تحویل می داد.

ساندر همچنین گفت که فشار کلی Swiggy به سمت بهره برداری از مارک های برتر و مصرف کنندگان پان-هند موفقیت اولیه را نشان می دهد.

Scootsy ، پلت فرم خدمات تحویل برتر آن که در ماه ژوئیه با برنامه Swiggy ادغام شد ، قرار است به متروهای بیشتری گسترش یابد.

“این رستوران های برتر با عضویت در برنامه Swiggy به تعداد بسیار بیشتری از جمعیت دسترسی دارند. اکنون شاهد هستیم که از هر 7 مشتری 1 نفر از این رستوران های خوب غذا سفارش می دهند ، ارزش سفارش کلی در مقایسه با قبل از Covid-19 سه برابر شده است. ”

در مقایسه با یک سال گذشته 40٪ افزایش در انتخاب Scootsy on Swiggy مشاهده شده است.

سوئیجیETtech

در مورد رشد در بخشهای جدید تجاری خود – از جمله مواد غذایی ، مواد غذایی محلی و تحویل الکل – که در دوره اوج قفل شدن سریع افزایش یافته بود و بلافاصله پس از آن ، Swiggy گفت که هنوز خیلی زود است که بتوانیم به وضوح تحلیل کنیم که رشد آنها به طور کلی تأثیر می گذارد سکو.

در حال حاضر ، تمرکز بر روی داشتن تعداد بیشتری رستوران است.

صنعت رستوران به دلیل ماندن مردم در خانه و پرهیز از مکان های عمومی ، به دلیل همه گیری همه گیر شده است. تا زمان مهار شیوع یا ترشح واکسن بعید است که این روند نشانه ای از بهبود مداوم داشته باشد.

همانطور که مشاغل رستوران به دنبال انطباق با واقعیت های زمینی هستند ، استقبال بیشتری نسبت به آزمایش و اتخاذ مدل ها و راه حل های نوآورانه وجود دارد. ساخت انحصاری مارک های فقط تحویلی برای Swiggy برای انتخاب در تمام قیمت ها و غذاها بسیار مهم است.

Swiggy گفت که برخی از ابتکارات خود در این زمینه طی شش ماه گذشته افزایش یافته است.

سال گذشته ، این Brandworks را راه اندازی کرد ، برنامه ای که در آن با انتخاب رستوران های دارای رتبه برتر همکاری می کرد تا مارک های منحصر به فرد تحویل کالا را در سیستم عامل خود ایجاد کند.

ساندر گفت که مجموعه ای از این مشارکت ها در حال گسترش است و اکنون نزدیک به 190 مارک تجاری وجود دارد که توسط Swiggy ساخته شده اند.

به عنوان مثال ، Swiggy با McDonald’s همکاری کرده است تا طیف وسیعی از همبرگرهای عالی را به طور انحصاری در سیستم عامل راه اندازی کند.

رستوران ها همچنین با علاقه بیشتری به دنبال برنامه زیرساخت آشپزخانه شرکت هستند زیرا غذاخوری ، که در اوایل کار اصلی آنها بود ، با سرعت حتی کندتر بهبود می یابد.

“بسیاری از رستوران ها می گویند که غذا برای مدتی بلند نخواهد شد ، و آنها می خواهند از آشپزخانه های ما استفاده کنند تا به جغرافیای جدید به سبک نور دارایی گسترش یابد. همانطور که بازار به آرامی گسترش می یابد ، رشد مجدد دسترسی کانون توجه ما خواهد بود. ”ساندر گفت.