در دادخواست خود در دادگاه عالی، واسطه بازی گفته است که از آنجایی که بازی های ارائه شده توسط آن بازی های مهارتی هستند و بنابراین مطابق با قوانین هند در مورد بازی های آنلاین، باید اجازه داده شود که در فروشگاه Play لیست شوند.
دادگاه عالی دهلی، در حین رسیدگی به درخواست وینزو، از وکیل شرکت خواست تا دستورالعملها را از نو انجام دهد زیرا مرکز قوانین جدیدی را برای واسطههای بازی آنلاین منتشر کرده است.
Winzo Games در بیانیه خود اعلام کرد که شکایتی که به دادگاه عالی دهلی ارائه شده است برای به چالش کشیدن «سیاست مغرضانه در فروشگاه Play و AdWords برای اجازه دادن فقط فانتزی و رامی» است.
سخنگوی این شرکت گفت: “در چنین سناریویی، تنها راه WinZO برای دسترسی منصفانه به بازار، دریافت تاییدیه مشابه از دادگاه صالح برای همه بازیهایش مانند شطرنج، کاروم، چیزهای بی اهمیت بود.”
در اوایل ماه جاری، وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات قوانین جدید را برای واسطه های بازی های آنلاین ابلاغ کرده بود. طبق قوانین جدید، یک سازمان خودتنظیمی تحت رهبری صنعت، متشکل از نمایندگان و کارشناسان صنعت، این اختیار را خواهد داشت که تصمیم بگیرد کدام بازی می تواند به کاربران ارائه شود، حتی اگر دولت هشدار داده است که شرط بندی یا شرط بندی از هر نوع را مجاز نمی داند. نه اجازه بازی هایی که به مصرف کنندگان آسیب می زند.
داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید
پس از انتشار این قوانین، شرکتهای بازی آنلاین از جمله Dream11، Nazara Technologies، InMobi، Gameskraft، WinZo Games و Mobile Premier League (MPL)، با مقامات ارشد وزارت فناوری اطلاعات و وزیر الکترونیک و فناوری اطلاعات راجیف دیدار کردند. چاندراسخار برای درک جنبه های خاصی از قوانین. در این جلسه که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید، شرکتهای بازی به دنبال توضیح بیشتر در قالب پرسشهای متداول (FAQ)، بهویژه در مورد جنبههایی مانند قمار، شرطبندی و شرطبندی در نتیجه یک بازی بودند، زیرا این موضوعات دولتی هستند.