zendesk: پلتفرم جهانی SaaS Zendesk 8 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

پلتفرم نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) Zendesk اعلام کرده است که 8 درصد از نیروی کار خود یعنی حدود 320 کارمند را اخراج خواهد کرد، زیرا شرایط اقتصاد کلان بهبود نیافته است و “ما خود را در یک بازار رقابتی فزاینده می یابیم”.

به گفته تام اگمایر، مدیر عامل Zendesk، بین سال های 2020 تا 2022، استخدام از واقعیت های تجاری پیشی گرفت.

او در ایمیلی به کارمندان گفت: «در عین حال، مشتریان ما در حال انجام تغییرات گسترده در نحوه انجام کار خود هستند، از جمله افزایش فشار برای ارائه رشد سودآور و استفاده از فناوری‌های در حال پیشرفت سریع مانند هوش مصنوعی مولد».

او افزود: برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان، «ما باید تمرکز خود را بیشتر کنیم و هر جا که ممکن است، استعداد و منابع خود را به بالاترین اولویت‌های خود از جمله بلوغ نحوه ورود به بازار و ایجاد محصولات و قابلیت‌های جدید که ارزش فوق‌العاده ارائه می‌دهند، هدایت کنیم.»

هر کارمند تحت تأثیر سه ماه حقوق پایه / درآمد هدف به اضافه یک هفته برای هر سال کامل خدمت، منابع جستجوی شغل، بخش نسبتاً پاداش سالانه قابل پرداخت در هدف، 60 روز تخصیص وجه نقد و مزایای بیمه درمانی واجد شرایط خواهد بود. پوشش.

مدیر عامل شرکت اطلاع داد: «در برخی کشورها، این فرآیند، از جمله اعلان‌های مربوط به تأثیر نقش بالقوه، به دلیل الزامات و شیوه‌های محلی بیشتر طول می‌کشد».

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


برای کسانی که تحت تاثیر قرار نگرفته اند، ما می دانیم که این زمان برای شما نیز سخت است، زیرا همه ما با هم تیمی ها خداحافظی می کنیم. در روزهای آتی، کارکنان الکترونیکی و رهبران تیم شما جلساتی را برگزار خواهند کرد تا بیشتر در مورد معنای این موضوع برای سازمان و تیم شما صحبت کنند.» در ژوئن سال گذشته، Zendesk توسط گروهی به رهبری شرکت های سرمایه گذاری جهانی Permira و هلمن و فریدمن در یک معامله 10.2 میلیارد دلاری تمام نقدی.

Zendesk انقلاب تجربه مشتری را در سال 2007 با امکان دادن به هر کسب و کاری در سراسر جهان برای ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود آغاز کرد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.