زوهو همچنین به دنبال یافتن فرآیندی برای کشف “محدوده دسترسی غیرمجاز Freshworks” بوده است تا بررسی کند که آیا سایر کارکنان چنین اقدامات بیشتری مرتکب شده اند.
شرکت مستقر در چنای همچنین به دنبال محاکمه هیئت منصفه است که در آن میزان خسارت تصمیم گرفته می شود اما درخواست می کند حداقل مبلغ قانونی 5000 دلار پرداخت شود.
دادگاه ناحیه کالیفرنیای شمالی اواخر ماه اکتبر به زوهو دستور داد تا شکایتی جدید را مطرح کند و از Freshworks خواست تا پاسخ خود را تا 7 دسامبر ارائه کند.
دادگاه همچنین به زوهو اجازه داده بود تا شواهد بیشتری را برای گسترش ادعاهای خود مبنی بر سرقت تجاری علیه Freshworks کشف کند.
در شکایتی که در 18 نوامبر ثبت شد ، زوهو به دنبال اقدامات مبتنی بر اقدامات Mallikarjun Ravikumar رئیس منطقه Freshworks بود.
طبق شکایت زوهو به دادگاه ، راویکومار بین ژانویه و فوریه با سوگند اعتراف کرد که برای مشاهده و به دست آوردن اطلاعات تماس برای مشتریان احتمالی زوهو به Zoho CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) دسترسی پیدا کرده است.
این گزارش گفت که راویکومار اعتراف کرد که صفحات گسترده حاوی اطلاعات از CRM Zoho را در CRM Freshworks بارگذاری کرده است.
این شرکت گفت که صفحات گسترده شامل بیش از 4000 “سرنخ” از CRM Zoho است. ET پرونده های دادگاه را بررسی کرده است.
سخنگوی زوهو در پاسخ به سالات ET ، “به دلیل رسیدگی به پرونده در دادگاه ، ما قادر به اظهارنظر درباره روند دادرسی نخواهیم بود”. Freshworks تا زمان مطبوعات روز چهارشنبه به سوالات پاسخ نداد.
در ماه مارس ، زوهو پرونده ای را علیه Freshworks تشکیل داد و آن را به جرم سو secret استفاده از راز تجاری معرفی کرد.
از جمله اتهامات دیگر ، زوهو ادعا کرد که Freshworks اطلاعات محرمانه مشتری را به سرقت برده و برای دادخواست تجارتشان ایمیل هایی را برای مشتریان خود ارسال کرده است.
Freshworks در پاسخ قبلی به دادگاه گفته بود كه زوهو دلیل این ادعا را دارد كه راویكومار بارها به پایگاه داده زوهو دسترسی پیدا كرده اما استدلال می كند كه پرونده فقط به اقدامات آن كارمند مجرد محدود می شود. طبق به روزرسانی در LinkedIn ، راویکومار از آن زمان شرکت را ترک کرده است.
“Freshworks اختلاف نمی کند که Zoho احتمالاً می تواند حقایق کافی را برای حمایت از ادعای سو m استفاده مخفی تجاری ناشی از رفتار راویکومار ادعا کند … با این حال ، Zoho به صراحت ادعا نکرده است که ادعای سو other استفاده دیگری را ادعا می کند: توسط هر کارمند دیگر Freshworks ، برای هر شخص دیگر اطلاعات مربوط به پایگاه داده CRM زوهو ، در هر زمان دیگر ، ”Freshworks در دادگاه در ماه اکتبر گفته بود.
زوهو گفت که شناسایی “هر عمل سوisa استفاده” در ابتدای پرونده الزامی نیست و کشف این مورد برای یادگیری “دامنه کامل این مشکل” لازم است.
در حکم دادگاه اخیر آمده است که زوهو استانداردهای لازم برای ایجاد ادعاهای بزرگ تر در مورد سو secret استفاده از اسرار تجاری را برآورده کرده است و به زوهو اجازه داده است تا روند “کشف” را برای بررسی اینکه آیا سایر کارمندان Freshworks از ژانویه 2018 به پایگاه داده کسب و کار Zoho دسترسی غیرمجاز داشته اند ، ادامه دهد.
در دستور خود در تاریخ 27 اکتبر ، قاضی وینس چابریا گفت: “آنچه که به نظر می رسد Freshworks از طریق طرح خود برای رد کردن تلاش می کند محدود کردن دامنه کشف است. اما دامنه کشف با توجه به ماهیت ادعایی که با موفقیت ادعا شده به درستی تعیین شده است. این ادعا این است که Freshworks – نه فقط راویكومار – به راز تجاری Zoho دسترسی داشته و از آن استفاده كرده است. ”
“اگرچه دادگاه (حداقل در ابتدا) محدودیت زمانی در مورد درخواست های کشف برای وقایع را زودتر از 1 ژانویه 2018 اعمال می کند ، اما محدود کردن کشف به فعالیت های یک کارمند تنها ، به نظر می رسد ، به نظر می رسد Freshworks ،” اضافه شد